Sayfalar

9 Ağustos 2011 Salı

Lütfen şimdi ağlama.. Benim için kan ağlayacaksın daha..



bugüne kadar sayısız dizi film izledim, ama arkamı dönüp baktığımda hala kalbimi sızlatabilecek tek öykünün Mianhada Saranghanda olduğunu görüyorum.. yılar geçse de hala Moo Hyuk'un ne kadar yalnız olduğunu düşündüğümde kendi yalnızlığımın anlamsızlığını düşünüp "aman bee" diyebiliyorum.. hala onun sevgisi, hoşgörüsü aklıma geldiğinde kendi tahammülsüzlüğümden utanıyorum.. hala hala.. Misa hala beni ilk izlediğim gün gibi etkilemeyi başarıyor..

Misa'nın meşhur ramen sahnesini bilirsiniz.. işte o an kelimelerin kifayetsiz kaldığı, ellerin titrediği, gözyaşlarının tutulamadığı andır izleyenler için.. uzun süre her ramen gördüğümde gözlerimin dolmasına sebep olmuştur o sahne.. bir yerde okumuştum, o sahnenin çekileceği gün So Ji Sub sete geç gelmiş sanırım, çekime çok az bir süre kalmış. o da hemen eline senaryoyu alıp hızlı hızlı okumaya başlamış. daha senaryoyu okurken ağlamaya başlamış, rolüne hazırlanmak için değil ha, elinde olmadan.. dakikalarca gözyaşlarını tutamamış.. işte böyle bir samimiyet vardı Misa'da.. So Ji Sub rol yapmadı, yaşadı, Moo Hyuk oldu.. bu yüzden bu dizi hiç eskimiyor..  işin sırrı burada saklı..

bu diziyi izlemeyenler dakika kaybetmemeli diyorum tekrar.. daha dizi çekilmeden karakteri için ağlayan bir aktör var burada çünkü.. onun yalnızlığını, sevgiye olan açlığını gören herkes kendinden de bir şeyler bulacaktır emin olun..

son olarak Hong Gi söylesin biz dinleyelim diyorum.. bu diziye de ancak bu kadar güzel bir şarkı yakışırdı zaten..





23 yorum:

  1. Tüylerim diken diken oldu dinlerken. belki inanmmayacaksın bende dvd olduğu halde izlemdim. hatta birkaç kez izlemey çalıştım ama bu kadar dram bünyemin kaldıramayacağı zmanlardı. atlayarek izledim ve o bile etkilemeye eytti en çok da son sahne sen hep yalnızdın bundan sonra yalnız olmamalısın gibi bir cümle ve kızın mezara uzanışı offf birgün oturup baştan sona izleyecğim. ramen sahnesi sanki hayal meyal aklımda annesinden yemek isteyişimi neyse susayım daha fazla spoiler olmasın.

    YanıtlaSil
  2. ilk yazmak istediğim ama cesaret edemediğim bir dizi o yüzden başlığı görür görmez hemen atladım özlemişim valla
    ağlamak istemediğim dönemlerde çok ağlatan bir dizi olduğunu söyledikleri için tam iki sene boyunca açıp açıp her seferinde izlemekten vazgeçip kapadığım ve sonunda izledikten sonra daha önce izlemediğime beni pişman eden bir diziydi
    bu diziyi iki kere izledim bazı sahnelerini ise daha fazla
    bence herkesin sevebileceği, herkesin içini acıtabilecek ve herkesin diziyi izledikten sonra bir süre etkisinden kurtulamayacağı izlemeyenlerin de çok şey kaçıracağı bir dizi
    uzun zaman önce izlemiş olmama rağmen bazı sahneler hala gözümün önüne geliyor repliklerin çoğunu hala unutmadım
    bence dizi mükemmeldi

    YanıtlaSil
  3. bloğuma hoş geldin gizemcim, ben bundan dört yıl önce misa'nin daha afişini görür görmez bayılmıştım ve hemen izlemeliyim demiştim, iyiki de demişim.. yazımda da söylediğim gibi, benim için diğer diziler bir yana Misa bir yana her zaman. replikleri, karakterleri, duygusallığı ve Moo Hyuk'un her hali, her hareketi bu diziyi izlenir kılıyor kesinlikle.. çok acıklı diye bu diziyi izlemekten kaçınan arkadaşlarım var senin de dediğin gibi, ben onları her fırsatta ikna etmeye çalışıyorum, çünkü herkes hayatında bir kez izlemeli bu diziyi.. bu arada haklısın, ben de bu dizi hakkında yazı yazamadım, çünkü sözcüklerle ifade edilemeyecek duyguları anlatıyor dizi, insan istese de yazamıyor yani.. böyle kısa kısa videolarla, resimlerle, repliklerle hatırlıyorum ben de tekrar, iyi oluyor :)
    yine beklerim canım, görüşmek üzere^^

    YanıtlaSil
  4. ben iyi dram seviyorum hatta sadece komedi ağırlıklı dizilerde yavanlık hissediyorum hep.. misa gerçekten çok kaliteliydi, son sahnede kızın çocuğu yalnız bırakmamak için yaptıkları falan o kadar gerçekti ki dizi olduğunu unuttum ben izlerken.. ramen sahnesinde de çocuk annesinin elinden bir kez olsun yemek yemek istiyordu, yerken hıçkırıklara boğuluyordu falan.. uff çok fenaydı..

    YanıtlaSil
  5. İlk izlediğim ve hala çok sevdiğim dizilerden. Benim de bugünlede aklımda bu dizi.. Müziklerini hala dinlerim. Ara ara hatırlamak iyi oluyor.

    YanıtlaSil
  6. ben her sene bir kez izliyorum zaten, bir ritüel oldu misa benim için.. hatırlamak güzel oluyor gerçekten..

    YanıtlaSil
  7. O kadar içimi acıtır ki bu dizi tek bir sahnesine bile yeniden dönüp bakamam. Hep o zamanlar Im cadısını da severdim :D :D

    YanıtlaSil
  8. annesinin bulaşıkları yıkarken neden ağlıyorum ben, bu yaşlar nerden geliyor dediği anda çok acıklıydı:(
    ben 1kaç sene direndim izlememek için misayı, keşke önceden izleseydim. bloğu çok önceden açıp ji sub'un seceresini daha önceden yazardım :D

    Masalcm sen Hong Gi'den dinlemeyi seviyorsun ya ben de hep jisub dan dinliyorum, orj'ini idinlemeyeli çok oldu :)

    YanıtlaSil
  9. Im cadısı da pek bi sevimliydi bu dizide ama ne yapalım :) ben böyle dram izlemeyi çok severim, tekrar tekrar izleyip ağlıyorum ha, acı çektiriyorum kendime..

    YanıtlaSil
  10. aa ji sub'dan dinlemedim daha, şimdi açıp dinleyeyim hemen..
    misa izleyen herkes so ji sub'a hayran olmak zorundadır zaten, onun bu dizideki aktörlüğünü ben hiçbir dizide göremedim henüz..
    bulaşık sahnesi de çok fenaydı uuff.. izleyesim geldi ha..

    YanıtlaSil
  11. ben misayı izleyip bir de üstüne jisubun sesinden yukino hana'yı izledim ya tamam :D bildiğin müebbet hapsindeyim jisub'un :)

    YanıtlaSil
  12. ah ah bu dizi... ne söylense nasıl söylense yetmez bu dizi için. şuan bile gözlerim doldu resmen. izlerken de ağlamaktan içim kurumuştu zaten.
    ben önce bu dizinin manga versiyonuna göz atmıştım sonra dizisinin olduğunu duyunca mangayı bırakıp diziyi izledim.
    hem cast hem mekanlar ve kostümler hatta en küçük detaylar bile mangaya o kadar sadık kalınarak oluşturulmuş ki inanılmaz derecede etkilemişti beni. o güne kadar izlediğim manga uyarlamalarında bu sadakati bulamamıştım çünkü.
    ost zaten bir harikaydı. yukarıda hong ki'nin başarıyla seslendirdiği şarkıyı bir de so jib den dinleyin derim başka da bişey diyemem...

    YanıtlaSil
  13. ha bu arada so ji sub tekerleme gibi olduğu ve her defasında dilim dolandığı için ben onu so jib diye kısaltıyorum :) tam türk usulu bir çözüm dimi :pp

    YanıtlaSil
  14. İzlediğim ilk Kore dizisiydi...Kore dizilerini izlemeye devam etti daha sonra..Fakat Misa kadar etkileyen bir dizi olmadı...

    YanıtlaSil
  15. Ben de Yukinohana'nın So Ji-sub versiyonunu dinlemeye bayılırım. Şekil a-1: http://www.youtube.com/watch?v=RsDKQp-dxC4 :D
    Bir ara bilgisayara kaydetmiştim, bu videoyu izlemekten iş güç yapamaz hale gelince sildim videoyu. Hahaha, yok o kadar abartmadım ama sürekli izlerdim.
    Hong Ki bir garip geldi neden bilmiyorum, galiba orijinal versiyonuyla mukayese etmek hatasına düşüyorum. Zaten kadından kaynaklanan bir kopukluk da olmuş.
    Neyseki ne yaparlarsa yapsınlar şarkı hala güzel :D
    Misa yazısı görünce yorum yapmadan geçemiyorum :) Gelmiş geçmiş en duygusal diziyi yapmış adamlar, helal olsun

    YanıtlaSil
  16. benim yeğenim de jung yong hwa'ya jung hwa diyor.. biz böyle pratik insanız işte :)

    YanıtlaSil
  17. ben dizinin mangasını hiç duymamıştım, dizisini izledim ilk olarak ve kısaca bittim.. çünkü misayı bir dizi değil gerçek bir hayat hikayesi gibi izledim ben, benim için Moo Hyuk gerçekten onları yaşadı falan.. dizi o kadar kaliteliydi yani.. günlerce değil haftalarca etkisinden çıkamadım. diziyle ilgili uzun bir yazı da yazamadım çünkü bence bu dizi sözlerle anlatılacak bir şey değil, ancak birkaç cümle edebiliyor insan ve izleyin diyor.. dün makinosev söyledikten sonra dinledim snow flower'ı so ji sub'dan... çok güzel söylemiş gerçekten..

    YanıtlaSil
  18. ben insanlar sırf misa gibi dedi diye bir sürü sıkıcı dizi izledim bkz: 1 litre of tears, autumn tale vs.. hiçbiri misa'nın eline su dökemez bunu anladım, bu dizi gibisi yok maalesef :(

    YanıtlaSil
  19. insan bir şarkıyı birinden dinlemeye alışınca başka versiyonlara alışamıyor haklısın, ben Hong Gi'den dinlemeye çok alıştım.. So Ji Sub harika söylemiş ama, her şey geliyor elinden maşallah, ama mükemmel bir aktör, bu konuda az rakibi var bence..
    güzel yorumun için teşekkürler canım, haklısın misa gelmiş geçmiş en duygusal, hüzünlü ve gerçek hikaye.. benzer kalitede bir diziye daha rastlamadım, rastlarsanız tavsiye edin lütfen, hiç düşünmeden izlerim :)

    YanıtlaSil
  20. hahahah kendimi seviyim ya ben :)
    yukarda dizinin mangası ile ilgili ettiğim onca söz varya unutun onları unutun :) niye mi... ben orda burda misadan söz açılınca mangasını direk ortaya atar ve derdim ki:" sanki dizi mangadan değil manga diziden uyarlanmış. o kadar sadık kalınarak yapılmış."
    ya derdim derdim de nerden bileyim gerçekten manganın diziden sonra yapıldığını.
    bu yazıyı okuyup yine misa depresyonuna girince dizinin bazı sahnelerini youtubedan izleyeyim bari dedim ne göreyim dizi 2004 manga 2006 yapımı. yani kısaca arkadaşlar sanırım uzak doğu tarihinde ilk defa bir kore dizisi bir japon mangasına ilham vermiş :D:D tersine alışkın olan bünye ( ki bu bünye ben oluyorum) direk bunların yerini değiştirerek algılamış :) ama yine de mangaya bi göz atın derim oda zaten dizinin aynısı herşeyiyle :)

    YanıtlaSil
  21. cok etkileyici bir diziydi. simdi yazinizdan sonra tekrar bi ozet gectim ve hala etkileyici...

    YanıtlaSil
  22. bir 10 yıl sonra da etkileyici kalacağına eminim..

    YanıtlaSil
  23. sen bahsedince hatırladım, ben o bahsettiğin manga versiyonunun son yarım saatini izlemiştim, o yarım saatte misa bittikten sonra neler olduğu anlatılıyordu, herhalde tahmin falan yapıp öyle kendilerince bir son yazmışlar, işte moo hyuk öldükten hemen sonra neler oldu falan.. onu da bloğumda yazmak istiyordum hatta iyi aklıma getirdin :) izlediğim kadarıyla karakterler diziyle birebir aynı yapılmış, bir harikaydı..

    YanıtlaSil