Sayfalar

7 Ağustos 2011 Pazar

Ft Island'dan Return: son mini albümümüz^^



eskiden Ft Island albüm çıkarır çıkarmaz indirir daha ilk günden tüm şarkıları defalarca dinleyip eskitirdim. artık o eski performansımdan eser yok.. ama Hong Gi'nin sesini özlüyorum, tamam eski şarkıları çok güzel ama her yeni şarkısı eskileri aratmayacak kadar güzel oluyor, insan da yeni şarkılar arıyor haliyle.. bu çocuk beni hiç şaşırtmıyor kısacası :)

bugün albümün tamamını indirip dinledim, zaten 5 şarkılık bir mini albüm "Return", yine tam albüm göremedik sevgili F&C :( Neyse bakalım neler var bu albümcükte..

1- HELLO HELLO







 

Return albümünün çıkış şarkısı "Hello Hello".. ve bu şarkı grubun son zamanlardaki en güzel şarkısı kesinlikle. geçen yazın hit parçaları "Sarang Sarang Sarang"ı bile geçti benim için, ki bu şarkıyı milli marşım yapmıştım, arkadaşlarım bilir :) hele hele klibi.. ve Hong Gi'nin klibin sonundaki o gülüşü.. fazla söze gerek yok, kusursuz bir çıkış parçası oldu Hello Hello, tebrikler Ft Island :)

2- I ASKED (널 갖겠다)







 

Hello Hello'dan sonra albümde en sevdiğim şarkı I Asked.. hareketli, kıpır kıpır, isyan dolu bir şarkı, tam bana göre. bir de enstrümansız kısımlarda kulağıma çalınan Hong Gi'nin çıplak sesi.. tamam işte.. çocuğa yine isyankar şarkılar söyletmişler bu albümde de, adı arabeskçiye çıktı haberi yok pıtırın :) neyse o söylesin de ne olursa olsun.. bu arada good bye'a hala kıd bay diyor bu çocuk, geçen yazdan beri düzeltememiş aksanını, ne olacak bu Korelilerin İngilizce özürü bilmiyorum artık :)

3- OH







 

bu da en sevdiğim 3. şarkı.. Hong Gi ve Jae Jin birlikte söylemişler. tatlı, rahatlatıcı bir şarkı "Oh".. Jae Jin o harika sesiyle tat katmış şarkıya.. bu sesiyle kolayca solo bir albümün altından kalkabilecek olan Jae Jin Ft Island'da kalarak, Hong Gi ile düetler yapmaya devam ediyor, beni de çok mutlu ediyor.. Fighting Jae Jin! tam gaz devam :)

4- SUNSHINE GIRL







 

bu albümde hareketli şarkılara ağırlık verilmiş. Sunshine Girl de mutlu, iç açıcı şarkılardan biri.. aşkta suçu her zaman kızlara atan, genelde "Nappun Yoca", "Yocanın Molla" şeklinde şarkılarla karşımıza çıkan Hong Gi bu kez iltifatlar ediyor sevgilisine, "You are My Pretty Girl" diyor.. büyük gelişme bu bence :) ve Jae Jin.. bu şarkıda da sesiyle insanı kendine hayran bırakıyor, o küçücük kısımda bile..

5- CONFESSION (고백합니다)







 

"Confession" tıpkı "Always Be Mine" gibi tüm grup üyelerinin birlikte söylediği bir şarkı. tabi Hong Gi girdikten sonra şarkı anlamlanıyor benim için, farkını hemen ortaya koyuyor kendisi.. ayrıca tüm üyelerin şarkı söylemesi de anlamsız bence, mesela lider Jong Hoon'da kesinlikle ses denen bir şey yok, boşuna zorluyor kendisini.. bu işi ustasına bırakın diyorum sadece, ha bir de Jae Jin de girebilir şarkılara, bazen ama :) her neyse nerde kalmıştım, Confession yavaş, romantik bir aşk şarkısı.. insan gözlerini kapatıp dinlerken rahatlıyor adeta..

şarkı yorumlarım bu kadar.. keşke tam bir albüm olsaydı elimde de daha fazla yazabilseydim, ama yıllardır göremiyorum tam albümü maalesef :( gelecek bahara artık.. kısaca ben bu albümü sevdim, yine iyi iş çıkarmışlar.. aah bir de Won Bin olsaydı diyeyim de bu yazımda da eksik olmasın adı :(

bu arada ben buralardan uzaktayken Tatlı Hong Gi  bir Türk hayranının  kendisine Korece gönderdiği tweeti retweetlemiş. "우리는 일본어 아니에요. 우리는 한국어 아니에요. 우리는 터키이야!!!! TT 우리도 잊지 마세요.. " ” Biz ne Japonuz ne de Koreliyiz. Bizler Türküz! Lütfen bizi de görün! ” şeklindeymiş twit. Hong Gi bir yerlerde onu dinleyen Türklerin olduğunu biliyor, bunu bilmek bile çok güzel.. üstüne üstük yukarıdaki twitin ardından #PrimadonnaTurkey başlığını da başlatmış.. seviyoruz kendisini efendim :)

son olarak  Return albümünün en sevdiğim iki parçası olan bi tanecik "Hello Hello"m ve "I Asked" şarkılarının canlı performanslarını paylaşarak yazıma son veriyorum.. sahur vakti de gelmiş zaten.. herkese iyi sahurlar..

 





6 yorum:

  1. Hello Hello'yu daha önce dinlemiştim, gerçekten güzel şarkı :)

    Geriye kalan 4 şarkıyı da dinledim burada ve aralarında en beğendiğim I Asked oldu. Oldukça hoş bir şarkı, hemen bu mini albümün linkini bulup indireceğim. Seni sayende Ft Island sever oldum, bu güzel için de teşekkürler. Beğenerek okudum çingu, ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. albümü beğenmene çok sevindim canım, bu çocuklar sürekli Japonya'daki faaliyetlerine ağırlık verdikleri için böyle Korece albümler geldiğinde mutlu oluyorum ben de :)

    YanıtlaSil
  3. Çok seviyorum bu grubu ya, sesleri ve birbiriylr uyumları harika....
    Hello hello ve Oh şarkısını dinlemiştim diğerlerinide sayende dinledim hepside birbirinden güzel. Şarkılar için teşekkürler;)

    YanıtlaSil
  4. rica ederim canım, benim de düzenli olarak dinlediğim tek grup Ft Island.. ilk albümlerini çok sevsem de yeni çalışmaları da tatmin ediyor zaman zaman.. seviyorum kerataları :)

    YanıtlaSil
  5. anam biri ft mi dedi özledik valla :) harika bir tanıtım olmuş hongi olsun da ne olursa olsun onu dinlemek rahatlatıyor insanı :) gerçi yonca molla sarang ve nappun yonca gibi şarkılar seslendirse de çok seviyorum :) ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  6. winpohucum gözlerim yollarda kalmıştı :) hong gi kızlardan yana dertli olsa da biz onu seviyoruz, belki de onu böyle yanık sesli yapan şey aşk acısıdır ha :)

    YanıtlaSil