Sayfalar

17 Ağustos 2011 Çarşamba

Hikayemi tozlu raflardan indiriyorum^^


Geçen yaz, sanırım Haziran ayıydı. Kardeşimle "Ya şununla şu aynı dizide oynasaydı keşke, hatta şu da olsaydı, hatta şunun rolü şöyle olsaydı..." falan diye saçma bir muhabbetin içine girmiştik.. Böyle konuşa konuşa bir baktık elimizde kocaman bir hikaye birikmiş! Daha sonra ben bu hikayeyi unutmamak için bilgisayara geçirmeye karar verdim ve her bilgisayar başına oturmamda farklı bir şeyler ekledim hikayeye. Minik bir senaryo elde ettik en sonunda :) Ve aylar sonra blog keşiflerine başlamamdan itibaren birçok Uzak Doğu bloğunda fan fictionların yazıldığını görüp kendi kendime gülmüştüm.. Demek ki her çekiksever böyle şeyler hayal ediyormuş dedim :) Ve ilk olarak "My Lovely Roommate"i okuyarak bu hayal dünyasına ben de katıldım..

Daha sonra sevgili Hikaru, çok önceden yazdığım bir hikayem olduğunu duyduğunda onu paylaşmamı istedi. İşin aslı başta üşendim biraz, çünkü kendim için yazdığım hikayem uzun tasvirlerle, anlatımlarla doluydu. Bir bölümde sadece esas çocuğun geçmişini anlatmıştım mesela, hiç diyalog kullanmaksızın. Sonra üşengeçliği bırakıp hikayemi tozlu raflardan indirmeye karar verdim.. İşte karşınızda modern çağın Robin Hood'u Jun Suh'nun hikayesi: Kalp Hırsızı :)

Hikayenin konusunu ve oyuncularını hikaye bloğuna ekledim. Her an ilk bölümü de atabilirim. Umarım benim için de eğlenceli bir tecrübe olur.. İyi okumalar şimdiden^^

6 yorum:

  1. SELAM! Aman Allah'ım diyorum önce. Burda Jung Yong Hwa ve Lee Hong Gi mi var, yoksa bana mı öyle geliyor? :) Tamamdır ya. Hikaye benim için şimdiden 99 puanlık. :) :) Bu ikiliyi hemen hemen herkes gibi bende You Are Beatiful'da keşfettim. Bu hikayede eğer Jung'um üzülürse sizinle bozuşuruz. ( şakaydı:) ) Ne diyeceğimi şaşırdım. Neyse... Şimdilik; HADİ EYVALLAH!!!

    YanıtlaSil
  2. bu ikili kadar fıstığı var mı ya :) ben de you are beautiful'da çok sevdim ikisini.. hele şu an heartstrings'i izliyorum, yong hwa sevgim bir kez daha depreşti :) hong gi ise malum.. önce sesine sonra kendisine hastayız efendim :)

    YAB'da az üzülmemiştim Jung'un yaşadıklarına ama onu hikayemde ikinci eleman yapmadan da edemedim.. neler olacak bakalım^^

    YanıtlaSil
  3. Aaaa, bugün aldığım en güzel haber bu! :D :D Yaşasın, sonunda masal'ı da hikayeciler arasına alıyoruz, çok sevindim canım! ^^

    Oyuncu kadrosuna bayıldım: Geniş bir cast ve hepsi sevdiğim oyuncular. Özellikle Hong Ki ve Jung Yong Hwa'yı görmek çok güzel :) İlk bölümü sabırsızlıkla bekliyorum ^^

    YanıtlaSil
  4. Benim de bugün aldığım en güzel haber :)

    Sonunda başlamana çok sevindim çingu, istiyordum okumayı feci :)

    Hemen blogumun bağlantı kısmına ekliyorum. İyi bir hikaye daha geliyor.

    Önce Hikaru'nun kalan bölümlerini hatmettikten sonra ilk bölümü okuyacağım bugün.

    Ellerine sağlık, süpersin :)

    YanıtlaSil
  5. teşekkürler canım, hemen atacağım ilk bölümü, umarım becerebilmişimdir.. hikaye editlemek yazmaktan zormuş gerçekten..

    YanıtlaSil
  6. teşekkürler çingu, bilgisayarımdaydı zaten editledim biraz, inşallah iyi bir şey çıkar ortaya.. ben de senin yeni hikayeni merak ediyorum açıkçası.. bana geçenlerde bahsettiğin konu üzerineyse ilginç bir şey bekliyor bizi demektir :)

    YanıtlaSil