Sayfalar

13 Ağustos 2011 Cumartesi

Like a doll: Gülümsemek zorunda olanlara..







 

bu şarkı içi kan ağlayıp da insanlara gülümsemek zorunda kalanların şarkısı.. yani hepimizin zaman zaman içerisinde bulunduğu bir durum.. ben bu şarkıyı çok seviyorum, ne zaman üzgün olsam dinliyorum.. insanın çok üzülse de bazen oyuncak bir bebek gibi gülümsemek zorunda kalabileceğini hatırlatıyor bana.. hayat böyle işte diyor, sen gülümse, için kan ağlasa da, kimse anlamasın, anlamaz da aslında sen ağlasan da, gülümse yine de, geçecek bir gün, unutma..

 

OYUNCAK BEBEK GİBİ

gülümsüyorum, her gün gülümsüyorum

çünkü gözyaşlarım akabilir her an,

bense gülümsüyorum böyle

daima gülümseyen oyuncak bir bebek gibi

hiç durmadan gülümsüyorum böyle, her gün..

 

hiçbir derdim yok, çok iyiyim

bir sürü yeni arkadaşım var

artık çok meşgulüm

günlerim hızla geçiyor

ve hayatımda yeni biri var

tıpkı sana benziyor

üzgünüm ama ona her baktığımda

seni hatırlıyorum

 

gülümsüyorum, her gün gülümsüyorum

çünkü gözyaşlarım akabilir her an,

bense gülümsüyorum böyle

daima gülümseyen oyuncak bir bebek gibi

hiç durmadan gülümsüyorum böyle, onunla birlikte..

 

bir sürü yeni hobim var

onunla paylaşıyorum artık

seninle yaptığım her şeyi

onunla yapıyorum artık

 

lütfen sev beni, sev lütfen

o benim gülen yüzümü çok sevdiğini söylüyor

oysa o çok sevdiğim kötü insan

benim kalbimi hiç anlamıyor

 

gülümsüyorum, her gün gülümsüyorum

çünkü gözyaşlarım akabilir her an,

bense gülümsüyorum böyle

daima gülümseyen oyuncak bir bebek gibi

hiç durmadan, sadece  gülümsüyorum..

 

kalbim seni unutamıyor

ölsem de, cezalandırılsam da

kalbim seni bırakamıyor

 

gülümsüyorum hep ama, ağlıyorum aslında

böyle her gün ağladığımı kimse bilmesin istiyorum

bu gizli acım bitecek mi merak ediyorum

her şeye rağmen ben hep gülüyorum biliyor musun

oyuncak bir bebek gibi..

 

not: bu şarkının bulunduğu Jump Up albümü her şarkısı harika çok başarılı bir albümdür.. albümün en meşhur şarkısı Bad Woman olsa da; Missing YouMagic,What Can I DoLike A Doll.. hepsi şahane.. tavsiyemdir :)

 

2 yorum:

  1. Bir gün herkesi FT Island sever yapacaksın panda, ben buna inanıyorum :)

    Bak, ben yavaş yavaş oluyorum bile^^

    YanıtlaSil
  2. çalışmalarım devam ediyor, hadi bakalım :)

    YanıtlaSil