Sayfalar

15 Ağustos 2011 Pazartesi

The Greatest Love: En güzel aşk zor olandır^^



daha "My Girlfriend is a Gumiho"yu yeni izlemişken Lee Seung Gi'nin yeni bir dizide oynayacağını öğrenip bayram etmiştim, hem de bir Hong Sisters dizisinde.. bundan iyi bir haber olamazdı benim için.. Lee Seung Gi malum sevilecek çocuk, Hong Sisters dizilerini de ayrı severim.. tamam işte :) daha sonra Lee Seung Gi'nin dizide oynamayacağını öğrensem de diziyi beklemeye devam ettim, çünkü ben bu kadınların senaryolarını gerçekten seviyorum..

Hong Sisters'dan ilk olarak "My Girl"ü izlemiştim. My Girl benim ilk romantik komedi dizim olduğu için bayılmıştım izlediğim günlerde. belki şimdi izleseydim yine çok severdim orası ayrı.. bu kadınların espri anlayışları gerçekten çok farklıydı ve her komedi unsurunun yanına dramı, romantizmi iliştirebilmeyi harika bir biçimde başarabiliyorlardı. daha sonra "You Are Beautiful"u izledim ve bu dizi de benim en sevdiğim dizilerden oldu. kadro harikaydı, jön farklıydı, şarkılar, espriler mükemmeldi.. dizide birkaç mantık hatası, abartı falan olsa da ben onları görmedim bile, öyle sevmiştim bu diziyi.. daha sonra "My Girlfriend is a Gumiho"yu izledim ve yine izlediğime pişman olmadım, aynı tarz ince espriler, romantizm artı tatlı mı tatlı bir çocuk ve şeker gibi bir kız.. dizi mükemmeldi.. yalnız bu dizi daha romantizm ağırlıklıydı bana göre, ki bu kadınların dizilerinde komedi ağır basardı hep.. ama dizi şahaneydi eleştiremiyorum bile.. ve son olarak mayıs ayından beri her yerde adını duyduğum, ortalığı kasıp kavuran "The Greatest Love"ı izledim ve yine iyi ki izlemişim dedim dizi bittiğinde.. bu diziyle birlikte hem komediye ve romantizme doydum, hem de bu dizinin senaristlerin diğer dizilerindeki birçok kusurdan arınmış olduğunu görüp çok mutlu oldum.. kısaca güzel bir yazıyı hak etti The Greatest Love :)

dizinin konusunu artık herkes biliyor sanırım, yine de azıcık ucundan bahsedeyim.. ünlü top star Dok Go Jin ile 10 yıl önce grubu "Treasure Girls"ün dağılmasıyla gözden düşen, herkesin nefret ettiği Go Ae Jung'un yolları bir şekilde kesişir. yine 10 yıl önce Dok Go Jin'in ameliyatında doktor Treasure Girls'ün "Thump Thump" şarkısını çalmıştır ve bu şarkı Dok Go Jin'in bilinçaltında yer edinmiştir.. 10 yıl sonra Ae Jung'un zil sesiyle birlikte bu şarkıyı duyan starımızın nabzı hızla atmaya başlar, ki kalp hastası olduğu için kolunda nabzını ölçen bir alet vardır ve o alet kırmızı olduğunda 60-90 sınırından çıktığı için şaşırır, sinirlenir, kendisini sorgulamaya başlar.. ve bu zil sesi hep öyle anlarda çalıyordur ki bu kız Dok Go Jin'in ilgisini çekmeye başlar. yalnız bu imkansızdır, top star Dok Go Jin ve her hareketi bir skandala neden olan Go Ae Jung! maalesef Kore dizileri yine imkansızın üstesinden nasıl gelineceğini bizlere gösterecektir :) ayrıca dizimizde bir de Ae Jung'dan hoşlanan mükemmel doktor Yoon Pil Joo ve Treasure Girls'ün eski elemanlarından, Dok Go Jin'in sahte sevgilisi Kang Se Ri bulunmaktadır.. bu ikili de klişe gibi görünseler de kesinlikle farklı karakterleriyle sizi şaşırtacaklar emin olun :) ve bu diziyle birlikte ünlülerin aşklarına bambaşka bir gözle bakacaksınız.. ben bakıyorum mesela, artık televizyonlardaki hiçbir aşka inanmıyorum, hepsinin ağır sözleşme maddeleriyle birbirine bağlandıklarını düşünüyorum.. magazin dünyasından da soğuttu bu dizi beni haa :)

buradan itibaren spoiler yağmuruna maruz kalabilirsiniz, diziyi izlememiş olanları son paragrafa alabilirim :)



öncelikle elbette Dok Go Jin'den bahsetmeli.. tamam şu an Kore'de farklı jön modası hakim, ama bu kadarı beni bile şaşırttı. karizmatik, cool bir top star nasıl bu kadar çocuksu, eğlenceli, farklı olabilir.. 37 yaşına kadar hiç aşık olmamasının verdiği o acemilikler falan nasıl tatlıydı.. bir insan aşık olup olmadığını nabzını sayarak anlar mı? Ae Jung'un Couple Making'e doktorun aşkına cevap vermeye gittiği gün resmen tek tek nabzını saydı.. alet alet değil aşk ölçer sanki :) tüm bunlar bu senaristlerin tarzı olduğu üzere fazlaca abartılı olsa da çok güzeller, insan izlemeye doyamıyor :)



sonra, Ae Jung'un getirdiği patatesleri infaz etmesi :) bizim minik Ding Dong bile yapmazdı bu kadarını :) Hong Sisters hep aynı, jönler ya oyuncaklarla konuşurlar, ya patates infaz ederler.. tuhaflar kısacası :) ama tekine kıyamadı ve mis gibi yetiştirdi o kadehin içinde.. işte romantizm bu.. sevdiği kadının samimiyetiyle getirdiğine inandığı patates bile onun için o kadar değerli ki adam ona gözü gibi bakıyor.. çok ince, hassas noktalarıydı bunlar dizinin, insanın yüreğini burkan cinsten..



ve o spor ayakkabıları "ben aldım" diyerek yaptığı kahramanlık.. ben kesinlikle birini ayarlar, bir yolunu bulur demiştim, ama elleriyle getirdi giydirdi kıza.. zaten doktorla bu ayakkabılar yüzünden yaptıkları yarış bir harikaydı.. mükemmel erkek Pil Joo'nun bile eli ayağına dolaştı ama kahraman Dok Go Jin'e nasip oldu almak :)

ve Dok Go Jin'in "sarıl bana, enerjim tükendi, şarj olmak istiyorum" demesi.. aaahhhh.. böyle bir romantizm olabilir mi.. adamın bu cümlesi bile her şeye değer bence.. ve filmin en güzel repliğini de yazmalıyım burada; kötü kızımız Se Ri Dok Go Jin'e "sarıl bana" der. Dok Go Jin ise ona: "benim başka bir şarj aletim var, bana dokunursan kısa devre yaparım, uzak dur" diyerek ayakta alkışlanacak bir cevap verir.. aynı anda iki üç kızı idare etmeye çalışan çakma Kazanova'lara en büyük derstir bu cümle, gün gelir siz de kısa devre yaparsınız ha, dikkat edin demek istiyorum buradan onlara, helal olsun Dok Go Jin! :)



şimdi sıra Go Ae Jung'da.. ben bu kadını daha önce izlediğim korkunç film "Crush and Blush" ile tanımıştım.. filmin etkisi bende öyle büyük olmuş ki Ae Jung'u ilk gördüğümde bir irkildim ama izledikçe geçti :) ama ha izlemeyin izlettirmeyin diyorum.. neyse, öncelikle Gong Hyo Jin ile Cha Seung Won dizide harika bir ikili olmuş. kadının oyunculuğu oldukça iyiydi burada. yalnızz.. kıyafetleri kesinlikle korkunçtu. o 80'lerden 90'lardan kalma uzun etekleri, bol gömlekleri nereden bulmuşlar merak ettim, ancak bir vintage mağazasında satılır cinstendi hepsi.. televizyon programlarına katılan bir kadın azıcık daha şık olmalıydı bence.. ya da belki bu giyim tarzı Kore'de yeni trenddir diye düşünmek istiyorum, yoksa hiç bir anlam veremedim doğrusu.. ve saçı.. bir saç kesimi ancak bu kadar kötü olabilir.. 10 yıl önce takma saç kullandığı halleri bile daha güzeldi kızın, ama o küt saçlı besleme halleri beni benden aldı.. senaryo gereğince kızı çirkinleştirmek adına yapıldığını düşünmek istiyorum bunun da.. yoksa yine bir sebep bulamıyorum.. hele Se Ri'nin o mükemmel saçlarının yanında bizim kızınkisi bir felaketti..

Ae Jung'a dizi boyunca atılan iftiralar, yanlış anlamalar beni de her izleyici gibi deli etti. bir kız ancak bu kadar iyi olabilir ve bu kadar kötü görülebilir. Ae Jung zaten bu yüzden şov dünyasında tutunamamış muhtemelen.. insan biraz yırtık olur, kendini savunur, gerekirse başkalarını feda eder falan ayakta kalabilmek için. ama bu dizide feda edilen hep Ae Jung oldu. ben son bölüme kadar gerçeklerin ortaya çıkmasını bekledim. kızın kimsenin metresi olmadığı, mütevazı bir evde yaşadığı, Mi Na için kendini feda ettiği falan.. en azından son bölümde Dok Go Jin'in kasedinde bunları söylemesini ummuştum ama yine her şeyin üstü örtüldü ve sadece kızın yanlış anlaşıldığı söylenip duruldu.. bu da içimizde kalsın napalım artık :)

ve insanların Dok Go Jin ile Ae Jung'u onca olaya rağmen asla ve katiyetle birlikte düşünememeleri çok ilginçti. adam kızın ayakkabısını aldı, hiçbir talk şova katılmazken onunkine katıldı ve oldukça samimi davrandı falan.. hatta en sonunda itiraf etti millet yine "şaka yapıyor olmalısın" falan dedi. isyanıma az kalmıştı yani.. hele Dok Go Jin'in bayıldığını öğrendiği gün kızın canlı yayını terketmesinin ardından millet tuvaletini tutamadığını düşünmüş.. bu kadar olur yani pess! yalnız bu da iyi espriydi hakkını yememeli şimdi :)



ve doktorumuz mükemmel erkek Yoon Pil Joo. Couple Making adlı izdivaç programına ideal gelin adayını aramaya gelir. tabi programda Ae Jung da vardır.. bu arada Kore'deki bu saçma programları gördükçe daha da şaşırıyorum. ünlü bir erkek oturuyor yok "şu ideal tipim, bunu beğenmedim.." falan diyor, ünlü kızlar da hiçbir şey demeden gülmeye devam ediyorlar.. gurur denen bir şey yok yani "o kim ki beni beğenmiyor" falan der insan.. mantığım almıyor benim bu durumu, ama onlar bu şovlara bayılıyor maalesef.. neyse, bu tatlı çocuk Ae Jung'a aşık olsa da programın sunucusu, Dokgo'nun sahte sevgilisi Se Ri de ondan hoşlanmaktadır. dizinin bu kısmı hoşuma gitti benim, kötü kız esas oğlanı elde etmek için entrikalar falan yapmadı, gitti dizinin masum çocuğuna abayı yaktı, etkilemeye çalıştı falan.. Se Ri'nin bu çabaları çok tatlıydı.. Secret Garden'da da iyi, tatlı kızı oynadığı için kötü kız rolü pek gitmemiş ona, yüzü de çok masum.. bir daha kötü kız olmaz umarım.. bu arada kızın saç rengine bayıldım, mükemmeldi..

Pil Joo'yu sevdim ben.. yani çocuk bildiğiniz yakışıklı, hem de öyle böyle değil.. böyle utanması, acemi aşık tavırları, gülüşü falan.. gerçekten mükemmel erkekti ne diyeyim.. beni bile Pil cephesine çekecekti bir ara da, tuttum kendimi :) son bölümde yaşlı kadının teki bu tatlı çocuğu kızıyla tanıştırmak isteyince kadına özgeçmişini vermesi bomba bir espriydi, bir saat güldüm rahat.. tabi espri bu kadar değil.. kadından özgeçmişin arkasındaki bilgi formunu kızına doldurtmasını ve annesinin evine göndermesini istedi, valide sultan değerlendirmeye alacakmış adayı, böyle teklifler çok geldiği için bu çözümü bulmuş çocukcağız.. yerim lann :)  bu arada son dönemlerde bu ikinci adamları neden böyle öküz gibi yakışıklı çocuklar arasından seçtiklerini de merak etmekteyim.. örneğin;

You Are Beautiful: Jung Yong Hwa

My Girlfriend is a Gumiho: No Min Woo

Cinderella Sister: Taecyeon vs. vs.

ikinci adam bu kadar yakışıklı olunca izleyicinin dikkati dağılıyor sayın senaristler, standardı düşürün lütfenn :)


tatlı Ding Dong'dan da bahsetmesem olmaz şimdi..  Dokgo'ya telefon edip quiz yapmasıyla beraber bu tatlı çocuğun adı Ding Dong kaldı. gerçek adını unuttum şu an mesela :) Ding Dong kelimesi şu an benim terminolojim arasına da girdi, mesajlarımda falan kullanıyorum, çok tatlı ama :) neyse, Dokgo ile bu sevimli keratanın arkadaşlıkları şahaneydi.  Dokgo'nun ona imzalı fotoğraflarını vermesi falan çok hoştu.. bir yetişkin ve bir çocuk ancak böyle güzel bir dostluk kurabilir.. bir sahnede Ding Dong ile büyükbabanın giydikleri Hyun Bin eşofmanları ve kafalarındaki o tuhaf bant çok ama çok komikti :) gülme komasına soktu beni sağolsun :) o eşofmanların bu kadar ünlü olduğunu biliyordum ama onların üstünde görünce şaşırdım, çok hoş bir komedi unsuru olmuş gerçekten bu detay, tebrik ediyorum yazarlarımızı tekrar..



vee dizinin en tatlı sürprizi Lee Seung Gi.. 5 dakika bile girmesiyle diziye nasıl bir tat kattı öylee :) saçlarını da boyatmış sanırım, şahane olmuş.. Dokgo gibi hayranlarına karşı nazik, gerçek hayatta ise kibirli, küstah star rolündeydi misafirimiz.. sunbae'sinin yolundan emin adımlarla ilerliyordu bravo :) ve yukarıdaki o salak gülüşleri.. tarihe geçecek cinsten :)

dizinin sonunu çok ama çok beğendim.. Hong Sisters her zaman bir diziyi 14 bölüm şahane ilerletip 15 ve 16'da mahvederek beni hayal kırıklığına uğratırdı. bu sefer öyle olmadı. tamam dizi daha dramatik bir hale geldi ama saçma sapan yanlış anlamalar, yıl atlamalar falan olmadı.. ben kesin kız o doktorla Çin'e gider Dokgo'nun iyiliği için falan demiştim, Allah'tan bu sefer o hatayı yapmadı senaristler.. bundan daha iyi bitemezdi dizi kesinlikle.. son ana kadar romantizm hiç bitmedi, adamın o saf, içten aşkı tüm sorunların üstesinden geldi.. ikilinin sinemada herkesin gözü önünde birbirinin kulağına ""Dugun Dugun" şarkısını söylemesi nasıl bir şeydi öyle.. hele hele bölüm sonunda Dokgo ve bebeklerinin yan yana uyudukları o sahne.. bu kadar tatlı bir sahne olamaz.. Ae Jung'un o korkunç saçları biraz uzamış olsaydı bari diyeceğim ama demiyorum, dizinin o güzel sonunu eleştirmek istemiyorum.. kızın o saçlarıyla bile güzeldi diyeyim en iyisi :)



sonuç olarak bu diziyi izleyin diyorum. yazımın başında da dediğim gibi bu kadınların dizileri beni hiçbir zaman izlediğime pişman etmedi.. sizi de etmeyeceğine eminim.. kadın elinden çıktığı bariz olan böyle romantik ve esprileriyle sizi gülme komasına sokacak dizi az bulursunuz.. benden söylemesi :)  yazıma dizimizin güzel şarkısı "Dugun Dugun" ile son veriyorum.. herkese iyi seyirler :)





19 yorum:

  1. çok güzel bir yazı olmuş yaa :)
    ben diziye ilk başladığımda Dok Go Jin'in ses tonuna uyuz olmuştum, bildiğin nefret etmiştim hatta..ama sonra alıştım :) ama adam muhteşem bir oyuncu, gülmesi ayrı ağlaması ayrı güzel^^ o patatesleri infaz ettiği sahnede yerlere yatmıştım gülmekten :)

    Ae Jung'ın ağırbaşlılığına sinir olmuştum, herşeyi yaptılar kadına o yine gık demedi..hem neden şöhret dünyasında kalmak için o kadar uğraşıyor bu dedim kendi kendime, unnisi ne güzel açmış bi restoran ohh kafa rahat, bu hala kendini paralıyor :)

    Yoon Pil Joo'yu hep Kim Soo Hyun'a benzettim, o gülümsedikçe ağzım açık baktım ekrana :) aslında belki alakası yoktur, benzemiyordur ama ben benzettim ne biliyim :)

    ayy bi de Dok Go Jin habire Kim Nam Gil'le uğraşıp durdu ya (orda başka bi adı vardı hatırlamıyorum) çok güldüm bu ayrıntıya yaa..adamın şöhreti zedelendi hemen meyve sularının üstündeki fotoğraf değişti falan, hem de kimin fotoğrafıyla :)

    çok güzel bir diziydi :) romantik sahneleri falan mhteşemdi :) çok uzun bir yorum yaptım sanırım^^ ellerine sağlık çok güzel yazmışsın, çok güzel anlatmışsın :)

    YanıtlaSil
  2. Bende bu dizi hakkında yazı yazmıştım aslında ama kazara silinince erindim bir daha yazmaya bıraktım,vazgeçtim yazmaktan..ama görüyorum ki bana gerek kalmamış çingular döktürmüşler :D çok güzel bir yazı olmuş benimde takıldığım yerlere takılmışsın..İlk başta Dok Go Jin i görünce ıyy bu ne tipsiz adam falan demiştim sonra izleyince onun bu acemi aşık halleri beni kendine hayran bıraktı.İlk defa 2.kızımız esas oğlana aşık olup entrikalar yaratmadı gitti Yoon Pil Jo'ma aşık oldu.Ve bu gerçekten çok hoşuma gitti benimde zaten Yoo in na ya bayılıyorum acayip güzel bir kadın yaa :)
    Ve diziden en sevdiğim kısımda heralde 'şarj ol' kısmıydı..Çok romantikkk :)

    YanıtlaSil
  3. güzel yorumun için teşekkürler canım, benim atladığım detayları da hatırlamışsın, kim nam gil'i kim ki duk'u az tiye almadı senaristler.. hele meyve suyu şişelerindeki fotoğraf değiştiğinde çok gülmüştüm yaa :)

    dok go'yu ilk bölümlerde biraz itici buldum evet ama bu kadar çocuksu ve saf bir jön daha izlemedim yani, adam başka insanlara karşı ne kadar küstahsa ae jung'a karşı o kadar masum ve romantikti.. hele o bir şey atlattığında yaptığı el hareketi falan.. ayyhh :)

    ae jung'un o masumiyeti beni de bitirdi sorma, bu alemdeyse biraz da kendini düşünecek insan, böyle superman halleriyle tutunması imkansız bu piyasada kesinlikle.. o gerçekler de ortaya çıksaydı ben iyice rahatlayacaktım ama neyse o kadarı da olsun artık :)

    YanıtlaSil
  4. aynen, pil joo'ya bayıldım, yakışıklı adam böyle olur dedim yani, bu dizinin göz zevkiydi kendisi kesinlikle.. bir de azıcık daha zorlasaydı rekabeti iyi olacaktı ama ağırbaşlı çocuk, tenezzül etmedi ne yapalım..
    ve yoo in na.. yani bir kadın bu kadar güzel olabilir, o saçlarının rengi falan şahaneydi ve bu ikili çok yakışıyordu bence, keşke dizinin sonunda çıksalardı falan.. olmadı ama..
    şarj ol repliği tek kelimeyle muhteşem.. hele kısa devre esprisi.. ayakta alkışlamak lazım :)

    YanıtlaSil
  5. Ne güzel anlatmışsın. Sermin ve Benim second lead syndrome hastalığından muzdaripiz :D :D Dok Go Jin abartılı ama kendi içinde romantik bir karakterdi. Çokk tatlıydı aslında. I LOVE HONG SİSTERS diyorum son olarak :)

    YanıtlaSil
  6. yorumlarını okumaya doyamayacağım bir dizi daha :) greatest love çok güzeldiii, çok da güzel anlatmışsın, okumaya doyamadım :)
    magazin dünyasından soğumakla da haklısın, ben de bu diziyi izledikten sonra; Hyun Bin'in askere gitmeden önce Song Hye Kyo ile ayrılması da böyle birşey miydi acaba diye düşünmedim değil, yani ilişkileri güzel başlamıştır da acaba ayrılma kararını açıklamada hyun bin'in askere gitmesini mi beklediler acaba diye düşünüyor insan :S

    bu arada o doktor bir daha İstanbul'a gelsin, havada karada bulurum onu :) 6 years of love, Triple, road No1'da hayranı olmuştum, burda da öyle, cidden çok yakışıklıydı ama tabi dok go jin esas jönümüz ona laf yok :D

    geçen sene secret garden nedeniyle my girlfriend is a gumiho'nun dizi ödüllerini çoğunu kaçırmasına üzülmüştüm ama bu sene greatest love ile hong kardeşler kimseye göz açtırtmayacak sanırım :)

    YanıtlaSil
  7. ahaha bu second lead syndrome işine nasıl bir çözüm bulacağız bilmiyorum, adamlar dikkat falan bırakmıyor insanda, hepsi birbirinden parlak yemin ederim :)
    vee kesinlikle I LOVE HONG SISTERS TOO :)

    YanıtlaSil
  8. aynen benim de aklıma hyun bin ile song hye kyo geldi, belki çok uzun zaman önce ayrıldılar belki de reklam aşkıydı falan filan.. insan bunları gördükçe paranoyak oluyor :)

    ben doktor kuzumuzu ilk kez bu dizide izledim, çocuk bi afet yani.. dok go jin bu kadar tatlı olmasa ben pil cephesinde ilerliyordum valla :)

    umarım bu dizi hakkını alır, ödülleri toplar bu sene.. heyecanla bekliyorum ödül törenini :)

    YanıtlaSil
  9. amanin o zaman doktor civanımızın 2008de türkiye'ye geldiğini de bilmiyorsundur sen :) bkz : http://www.yeppudaa.com/showthread.php?t=10874

    YanıtlaSil
  10. @makinosev harikasın yaa inanmıyorum şu an kısa bir şok içerisindeyim.. şoku atlatır atlatmaz izleyeceğim :) vay anasını dibime kadar gelmiş çocuk ölesim var yaa :(

    YanıtlaSil
  11. Ne güzel bir yazı böyle Masal'cım :)
    Ellerine sağlık diyorum öncelikle, bir çırğıda okudum^^

    Gerçekten süper diziydi, feci eğlenerek izlemiştim. Gong Hyo Jin'i Pasta'da izlemelisin o zaman, bak o dizi de süperdir. Gerçi orada da ikinci erkek olarak Alex var, yukarıdaki listeye onu da eklersin izleyince kesin hahaha :D

    Yazının her kısmına imzamı atarım. O zaman bu seferki buluşmada seninle beraber bol bol TGL konuşalım. Ne dersin? :)

    YanıtlaSil
  12. şoktur olur öyle ama geçiyor sonra :) biz önümüzdeki maçlara bakalım :D bir daha kim gelse kaçmaz elimizden merak etmeyesin :D

    YanıtlaSil
  13. gong hyo jin'i ilk olarak rezalet bir filmde izlediğim için kötü bir imajı vardı gözümde ama TGL sayesinde sevdim bayağı. hem rolü güzeldi hem de o porselen suratlı, dolgu dudaklı Koreli kızlar gibi değil kadın, böyle değişik bir güzelliği var, insan uzun süre izleyince fark ediyor ancak..

    TGL hakkında konuşmaya her zaman varım ben.. şahane muhabbet kaçar mı hiç :)

    YanıtlaSil
  14. Dizi hakkında yazını ve yapılan yorumları okumak bana greatest love ı ikinci kez izlettirdi resmen her bir ayrıntıyı yazmışsın ellerine sağlık :) Ben ilk bölümlerde cha song won dan ziyade mükemmel erkek doktorcum yoon pil joo ya aşık oldum :D ama ilerleyen bölümlerde gu au jung a olan o masum aşkı beni kendisine bağladı. her bir bölümde aşkı kendim yaşıyomuş gibi hissettim. Hele ki o bi sahne var ya gu au jung dok go jin e gece evin orda bekle diyor ve bütün günü doktorla gezerek geçiriyor ve sonra da dok go nun gözü önünde yanından geçip giriyor eve. Sonra dok go jinin gözünden yaşlar akmaya başlıyor. Orda feci bittim ben :( yani eğer sonra gelip de dok go ya şarj ol demeseydi burdan koreye gidip o kızı dövesim gelecekti :D bi de dok go acilen bayılınca büyüttüğü patates yere düştü ya orda da ağlamıştım. Dok go nun ameliyata girerken gu au jung u görmesini, oraya geldiğini bilmesini çok istedim ama olmadı. gelmediğini sandı malesef. Neyse böyle aklıma gelenelri yazsam sabaha kadar yazarım. tekrar ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  15. ne güzel benim atladığım kısımları hatırlatmışsın teşekkürler çingu :)
    aynen ben de ilk bölümlerde aşık oldum pil joo'ya, yani çocuk cidden mükemmeldi, hadi deli gibi yakışıklısın azıcık karaktersiz ol bari, yok yani adamda her türlü cevher vardı.. ama sonraki bölümlerde dokgo'nun tatlılıkları pil joo'yu unutturdu bana.. dokgo'nun gözünden bir damla yaş akmıştı ya o bahsettiğin sahnede, ay ben bitmiştim orada yaa.. ama senaristler yine güzel bağladı, bu kadınlar öyle 10 bölüm süründürmüyor izleyiciyi, tatlıya bağlıyor hemen olayları.. kız gelip şarj ol dedi ya, o anda her şey çözüldü zaten :) patatesin yere düştüğünde de gitti dedim ben ama onu da kurtardık sonra çok şükür.. ve kızın ameliyata giremeyip dışarıda şarkı söylemesi.. yani böylesine komik bir diziye ancak bu kadar romantik bir sahne yakışırdı.. valla ben de şimdi hatırladım, açıp izleyesim geldi ha :)

    YanıtlaSil
  16. [...] aşk yaşanacak mekan yani Park Shin Hye’nin o muhteşem saçları, mükemmel kıyafetleri.. The Greatest Love‘daki Go Ae Jung felaketinden sonra bu son moda kıyafetler iyi geldi bana, kızın eteklerine [...]

    YanıtlaSil
  17. ntrates on being a bir çocuk sevdim Portable Media Player. Not a

    YanıtlaSil