Sayfalar

21 Şubat 2012 Salı

You are My Pet: Beslenir ki Buu:)



Gözlerimizi kapatıp hayal ediyoruz sayın okurlar: Okuldan ya da işten gelmişiz, yorgunluktan gebermek üzereyiz, metrobüs çilesinin etkisi daha üzerimizden gitmemiş o kadar yani.. Elimiz kolumuz dolu kapıyı bir açıyoruz ki evcil hayvanımız koşarak bize sarılıyor. Ve bu evcil hayvan dünyalar şekeri Jang Geuk Suk!!! Onu dizinize yatırıyoruz, saçlarını yıkıyoruz, sabah bir kalkıyoruz ki başucumuzda ve hiçbir sözümüzden çıkmıyor üstelik! Oo my Goddd :)

İşte böyle ilginç bir konuya sahip "You are My Pet". Aslı Japonlara ait olan "Kimi Wa Petto". Buna hiç şaşırmadım, nerede tuhaf, hiç duyulmamış bir fikir varsa Japonlara ait oluyor zaten :)

Biraz daha detay verirsem, Ji Eun Yi güzel, havalı, parlak bir kariyeri olan, kısaca mükemmel bir kadın.. Ama erkekler onun bu kadar mükemmel olmasına katlanamadıkları için onunla uzun süreli bir ilişki yaşayamıyorlar ve kızımız da kariyeriyle baş başa yaşamak zorunda kalıyor.. Taa ki In Ho hayatına girene kadar. Ünlü bir balet olan Kang In Ho evsiz kalınca bir arkadaşı onu ablasının evine götürüyor üstelik de 6 aylık parasını alıp kaçıyor. Ve yalnızlık bunalımını atlatmaya çalışan Eun Yi onun evinde kalmasına bir şartla izin veriyor: Evcil hayvanı olursa.. Tabi In Ho da bunu seve seve kabul ediyor..

Bu tatlı mı tatlı filmi izlemek isteyenler şu linkten indirebilirler.. İyi seyirler^^

SPOILER!!!

Jang Geun Suk'un en şirin olduğu filmi kesinlikle You are My Pet.. Havalı popstar, rahat indie band solisti, çapkın ergen veledi rollerinden sonra bu kadar şirin bir rol farklı olmuş gerçekten. Filmin fragmanlarından In Ho'nun nasıl bir karakter olacağını anlamıştım ama o kıyafetleri, saçları, tokaları.. Gerçek bir "pet" gibiydi işin aslı. Dans etmek de çok yakışmış bu arada, böyle narin bir çocuğa da en çok balet olmak yakışırdı zaten :)

Kim Ha Neul içinse en başta şunu söyleyebilirim, kadın zamanı tersine akıtıyor.. Yıllar önce çektiği filmi "Ditto"da bu filminden en az bir 10 yaş yaşlı gösteriyordu. Bu filmde hatun bir afetti ama, ses tonu da nasıl güzel.. Oyunculuğuna zaten lafım yok, kadın işi biliyor beyler..



Filmin bütün tanıtımlarına, basın toplantılarına en önden katılan Ft Island lideri Choi Jong Hoon'un filmdeki o 10 saniyelik rolü beni şoke etti!! Bu kadar mini minnacık bir rol için mi çocuğu bütün tanıtımlarda çanta gibi yanınızda taşıdınız sayın yapım şirketi?? Çocuğun yüzünü göremeden film bitti :) (Bu arada o 10 saniyeyi kaçıranlar için hatırlatayım, In Ho'dan 6 aylık kirayı alıp kaçan çocuktu üyemiz, Eun Yi'nin kardeşiydi yani..)

Sevdiğim sahnelerden bahsedersek:



-Saç yıkama sahneleri çok güzeldi :) Eun Yi'nin utanıp çocuğun saçlarını güneş gözlüğüyle yıkaması beni çok güldürdü.. Hatun her yerde tikiliğini konuşturuyor :) Bir de kafası bozukken tatlı In Ho'yu zorla banyoya sokması neydi yaa :) Hayvan haklarına aykırı bu ama, yazık kuzuya :)

-Jang'dan iyi bir dansçı olurmuş, bunu gördük bu dizide. Evde tek başına dans ettiği sahne çok güzeldi. Kadın işten geldiğinde bu sahneyle karşılaştı işte: Evinin salonunda uri Geun Suk dans ediyor woaaa!! İçimdeki ergen gir hemen içeri! :) Hehe nerde kalmıştık, ne güzel dans ediyordu fıstık, sonra kadını da kollarının arasına aldı vee çatt!! O zayıfcacık kollarıyla kadının belini incitti şaşkın :)

-İklinin yerlerde tepiştikleri sahneler de çok komikti :) Gerçek bir köpek - sahip gibiydiler. Ama hoşlandığı sunbae aradığında nasıl da değişiyordu bizim kız:

Adam: Ne yapıyorsun?

Kız: Gazete okuyorum!!

Yok yeaa, bizim Sukkimize işkenceler ediyordun bi kere yalancııı :)



-Bu çocukta şeytan tüyü olduğunu zaten biliyordum da bu filmde de o tüy kendini gösterdi. Eun Yi taş gibi sunbae'siyle başbaşa kalıyor, adam "Caangg!!" diye cebinden bir kutu çıkarıp kıza yüzük uzatıyor.. Kızsa burada sevinçten bayılacağına evinde bıraktığı "pet"ini düşünüyor, o hasta diye abuk subuk şeyler hayal ediyor ve koşa koşa eve dönüyor!! Bu çocuk insana her şeyi yaptırır yaa :)

-Çok da komik bir kavga sahnesi vardı filmde. Meşhur sunbae ile In Ho kavga etmeye çalışıyorlar ama tam bir komedi ortaya çıkıyor :) İki insan ancak bu kadar kavga edemez :) Bir ara birbirlerinin saçlarına yapışacaklar sandım, Sukkie'nin saçları da çok uzun ayy yok yok saçlardan uzak dursunlar :)

-Jang'ın güzel sesini de duydum ya bu filmde benden mutlusu yok :) "İlk defa şarkıcı değil, şarkı söylemeyecek mi şimdi?" diye düşünüyordum ki kadife seslimiz bizi üzmedi ve güzel şarkılarıyla filme ayrı bir tat kattı.. Buyrun dinleyin, kulaklarınızın pası silinsin :) Bir alttaki şarkıyı Kim Ha Neul ile birlikte söylemişler. Çok güzel :)

Gitmeden önce hepinize Sukkie kadar tatlı bir ev arkadaşı diliyorum, pet demeye dilim gitmedi şimdi :)











10 yorum:

  1. Sanırım aşktan öte anlaşmak yakın olmak önemlidir dedirttii film. Yoksa her halukarda diğer karakter seçilmeli yüzüğü baş tacı edilmeliydi:) Ben filmi pek beğenmeyenlerdenim, Bana biraz sıradan geldi çoğu sahnede koptum ama filmi izledikten sonra hırsımı çıkaracak bir köpeğim olsun da isterdim hani :)) şu kolunu bacağını çekiştirip rahatlayacak cinsten:)

    Haklısın canım bu adam kendini sanata adasa ya balet olur ya da popçu yok ötesi:))

    Klasik kore uyarlaması ben şimdi bu filmde keyif aldıysam japon versiyonunda nasıl olacak onu merak ediyorum.

    Yine haklısın ki bütün gariplikler japonlardan çıkıyor:)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba ben Hoi hoi :)
    Filmi geçenlerde izledim bende blogumda yazmıştım. İstersen burdan bakabilirsin.

    http://hoi--hoi.blogspot.com/2012/02/youre-my-pet.html

    Umduğum gibi çıkmadı, çok üzüldüm. :(
    Kavga konusunda çok haklısın Koreli erkekler nedense kavga etmeyi hiç ama hiç beceremiyolar, bizim kadınlarımız bile daha güzel, bol yumruklu kavga ederler. :) Adamlar sadece ayaklarının altında ezmeyi biliyolar çok komikler yani :)
    Bide Jang'ın söylediği şarkı bana hiç yabancı gelmedi daha önce amerikan filminde duymuştum sanki ingilizce versiyonunu.

    YanıtlaSil
  3. Kendileri tarafımdan itina ile beslenmekte korkuya mahal yok sayın çingular (:

    Çok şeker ki buuu diye yorum almasına rağmen köpek gibi pati uzattığı sahneyle annemi ikna edip eve sokmam kolay oldu (:

    Çok şeker bir performans, çılgın bir fikir, pis kaka e e Ha NEul gibi bir takım kelimeler kaldı geriye filmden bana :D

    YanıtlaSil
  4. evet kesinlikle haklısın, aşktan çok başka bir şey kızı in hoo'ya itti, yoksa sunbae hayatta reddedilecek bir kısmet değildi.. aslına bakarsan film benim de hayal ettiğim kadar doyurucu olmadı, baby and me daha güzeldi, daha komik ve daha içtendi bence. ama insan sevince ne olsa beğeniyor yaa jang geun suk var diye seve seve izledim.. kızın sinirini zavallıcıktan çıkardığı sahneler çok güzeldi gerçekten..
    geun suk kadar narin biri için baletlikten iyi bir meslek olamaz yaa.. geun suk tatlı evcil hayvan rolünü iyi kıvırmış.. Japonunu ben de merak ediyorum aslında, matsujun'u da çok severim, bir ara izlemeliyim.. ama o çok daha gariptir eminim, çok tuhaf bir millet bu Japonlar yaa :)

    YanıtlaSil
  5. selamlar :) hemen blogrolle ekliyorum seni, tanıştığıma memnun oldum :)

    işin aslı benim de hayyalerimi süslediği gibi değildi filmi aslı. baby and me çok daha güzeldi mesela. ama jang'ın sempatik tavırları için izlenir.. kavga sahnesi çok komikti yaa, bir de uzakdoğulular dövüş filmleriyle ünlüler, işin aslı hiç öyle değil demek ki :)

    şarkı çok güzel, orijinalini buluırsan bana da link atarsın :)

    YanıtlaSil
  6. beslemekte yardıma falan ihtiyacın olursa hiiç çekinme yuncucum, onun gibi evcil hayvanı her daim beslemek isterim, azıcık dizimde uyusun, birkaç kez saçını yıkayayım yeter, güneş gözlüğü falan takmam ama baştan anlaşalım :)

    kim haneul hoş kadınmış valla bu filmde ilk kez beğendim hatunu.. ama Jang tam bi fıstıktı, adını da fıstık koymalı belki de :) momo hiç hoş değil :)

    YanıtlaSil
  7. oyuncu cadı hemen kendine ayırmışsın kuzuyu :( yalnız mı besliyorsun sen onu, hain cadı!! iyiki hastasın diye gönderdik yanına. benim yapıp göndediğim okunmuş üflenmiş lapalarla ayağa kalktın hanım!
    neyse toparlıyorum. kuzunun hissedarı sahibesi, biricik sevdiceği olarak filmi beğenmedim. :d dizi daha güzeldi. Ancak uzay üssü, samanyolu, evren, gezegen, dünya, asya, avrupa artık gittiği yere kadar prens olan bebeyi nasıl beğendim anlatılmaz. ben onu izlerken yüzümün saçma ifadelerini izlemek lazım :P
    kavga sahnesi de çok protect the boss kokuyordu, o diziden de pek hoşlanmamıştım :)
    NOT: ne huysuzum bu arada.
    tanıtım ve spoiler güzel olmuş, anlattığın sahneler böyle böyle geçti gözümün önünden. hele o dans ettiği sahne altyazı çıkmadan defalarca izledim :)
    Filmin sonunda JKS ye verdiğimiz eğitimin boşuna olmadığını, uygulamalı olarak bize gösterdi kendisi. performansıyla gurur duyduk oyuncu cadıyla beraber (bak ben seni unutmuyorum hain cadı-hastalığına veriyorum bu unutkanlığı)
    eline sağlık canım. JKS beslenmez de kim beslenir. hatta yenir.

    YanıtlaSil
  8. Momo'nun Türkçe meali Fıstık oluyor zaten heheheeh :D Mine ablası ile benim aramda mekik dokumaktan harap düşüyor kuzu sana fırsat kalır mı bilemedim :D

    Ama zaman olursa mutlaka ablası :D

    YanıtlaSil
  9. Yorumumda adını geçirmediğimi az önce gördüm ve bende şok oldum ^^ Hastalık mı sebebi yoksa o sırada annemin baskısı mı bilemedim :D Filme ve JGS'ye dair doğru düzgün yorum bile yapmamışım (: Neyse ki sen anlatmışsın herşeyi bende ahanda buraya imzamı atıyorum kuzum (:

    YanıtlaSil
  10. ama hanımlar güzellikler paylaşılmalı, dönüşümlü kullanalım bari, kura çekeriz olmadı.. beni de iyileştirsin azıcık yeaaa :)

    ifadelerini hayal edebiliyorum, aynısı bende de mevcuttu, çocuk tam bi fıstık.. dans sahneleri, sahibinhe sırnaşmaları falan oturup yemelikti, ama film o kadar iyi değildi, yani daha iyisini yapabilirlerdi bence.. yine de izlemeli izletilmeli tavsiye edelim biz :)

    YanıtlaSil