Sayfalar

24 Nisan 2011 Pazar

Vizeler, Ales, Filmler, Klipler, "Muscle Girl"... Ohoo:)


ne acayip bir başlık oldu ha :) ama bugün mazur görün beni, 3 saat uykuyla sabahın köründe Ales'e girdim, hem de üç vasıta değiştirerek.. sonra bilmece bulmaca dolu acayip bir sınava girdim ve eve geldiğimden beri uyuyorum :) kafam 1500 kısacası.. olsun, ilk vize haftamı kazasız belasız atlattım en azından, yani öyle umuyorum, geriye kaldı bir hafta.. şu sınav haftaları da olmasa öğrencilik gibisi yok ha :)

dün gece biraz kafam dağılsın dedim ve kendime bir komedi filmi seçtim: "Going by the Book". moduma uygun iyi bir film seçmişim gerçekten. iyice güldüm gece gece.. hoş bir komedi olmuş gerçekten, uzamadan tadında bitti hem de..



- spoiler-

film bir soygun tatbikatından ibaret aslında.. işini fazlasıyla ciddiye alan bir polis memuru bir soygun tatbikatı için soyguncu olma emri alır ve bu işi de en iyi şekilde yapmaya çalışır elbette.. tabi gerisi komedi.. ölü taklidi yapan insanların saatlerce yerde yatması falan acayip komikti :) sonra sözde vurulan adamın "ölmedim ben çelik yelekliydim" demesi üzerine bankadaki bir çocuğun: "başına mı yelek miydin, başından vurulmamış mıydın" demesi de çok iyiydi. ve filmin bomba esprisinde sıra.. çok konuşup sorun çıkaran bir kadının önünde mekik çekmeye başlayan yaratıcı soyguncumuzun tatbikat gereği meğerse mekik çekerek kadına tecavüz etmiş olduğunu öğrendiğimde ise gülme komasına girdim resmen :)

- spoiler-



kısacası sevdim bu filmi.. benim gibi bunalıp kafasını boşaltmak isteyenler için birebir :)

ve benim yine yoğunluktan yeni öğrendiğim bir hadise daha.. Jang Geun Suk Japonca single çıkarmış! bugüne kadar bu işe el atmadığı için artık kendisinden böyle bir atak beklemiyordum açıkçası. gerçi "Do Re Mi" filmini izlediğimden beri şarkı söylemesi gerektiğini düşünmekteyim. sahneye çok yakışıyor, her şarkı söyleyişinde yılların şarkıcısı havasını bırakıyor arkasında.. bence doğru bir tercih yapmış. şarkıya gelice.. Jang çok yumuşak, tatlı bir sese sahip.. bu şarkıda ise gürültülü enstrümanlar sesini kapatmış bence. slow, romantik bir şarkıyla çıkış yapması daha hoş olabilirdi.. bir de.. o saçlarını kestirse biraz.. gerçekten çok uzamış :)







ve günün diğer haberi.. "Muscle Girl"ün ilk bölümü internete düşmüş :) altyazısız olsa da ucundan köşesinden izlemeye çalıştım. konusunu bildiğim için de anladım biraz. öncelikle bir oh çektim, Hong Gi o iğrenç pembemsi balyajlar attırdığı ve tuhaf şekilsiz bir biçimde uzattığı saçlarını kestirmiş ve kahverengiye boyatmış :) çooook tatlı olmuşş! yine bi popstar rolünde, bu sefer tatlı Jeremy gibi sevimlilikler yapmak yerine şovalyelikler yapacak dizide anladığım kadarıyla :) yalnız ilk bölüm 20 dakika falandı, çok az ama :( neyse, bir an önce tüm bölümleri bitse de izlesek..



bu resmi de twitter'ında paylaşmış, dizi setinden sanırım.. hımmm, beğendim^^



vee son haber.. sevgili Hikaru yeni hikayesini yazıyor.. güzel haberi aldım bugün, buyrunuz:  Güneş ve ay’ın öyküsü…

daha diğer hikayemiz "My Lovely Roommate"i bitirememiş olsam da, bitirir bitirmez başlayacağım yenisine. blog dünyasına geç adım attığım için yavaş ilerliyorum. daha okuyacak bir sürü şey var.. çok hoş :)

işte böyle.. karmakarışık bir yazı oldu.. uyku sersemliğime verin artık :) bir de insan ortamlardan böyle uzak kalınca hemencecik yazmak istiyor olanları :) görüşmek üzere^^

8 yorum:

  1. Vayyy, bunlar pek hoş haberlermiş... JGS'un şarkısını ben de biraz sert buldum; ama ona rock'çı imajı gayet yakıştığından hiç de fena olmamış diyebiliyorum. Yalnız neden Japonca? Korece'nin suyu mu çıktı?? (Haha, duyan da Koreli zannedicek beni :P Kore milliyetçisi hikaru :P)

    Hong Gi'yi özlemiştik, süper oldu! Çok şeker oğlan yaaa... Seung Gi'den sonra My Lovely Roommate'te Sun Yong rolü için aklıma gelen ikinci isimdi zaten. Ama bu dizide karizmatik rolü oynayacak diyorsun ha... Bi de bu Muscle Girl Kore-Japon ortak yapımıydı, di mi? Öyle bir şeyler hatırlıyorum... Altyazısı çıkar çıkmaz merakla izleyeceğim.

    Ayrıca benim hikayemden bahsettiğin için de nomu nomu kamsahamnida çingum! Yorumlarını dört gözle bekliyciğiiiim :)

    YanıtlaSil
  2. valla AELS başa beladır, birkaç kez denemişliğim var:((
    filme koptum mutlaka bir ara bir film kaçamağı yapacağım:))Jang Geun Suk albüm çıkarmasına şaşırmadım malum adam bethofen virüsten beri müziğin içinde hatta hayranları bolca albüm isteğinde.Hong Gi you are beatiful dizsindeki jeremy mi? eğer o ise zilenir pek sevmiştim keratayı:) gerçi dizide G.Dragon çakmasıydı o da ayrı:)

    YanıtlaSil
  3. ahaha tabi ya biz Korelilerden daha Koreliyiz bu kesin artık :) gerçekten sürekli Japonca albüm çıkartmaları da çok ilginç, cn blue bile iki yılın ardından ilk defa Korece albüm çıkarttı, Japon sevenleri çok fazla, pazar büyük anladığım kadarıyla, oraya ağırlık vermeleri bu sebepten..

    honggicik şeker olmaz mı noonası ya al ye onu yani :) sun yong için de iyi bir tercih olabilirdi ama seung gi çok tatlıydı ya ben baya içsselleştirdim onu şu an, honggiyi kabul edemedim :)evet dizi ortak yapım sanırım, Hongginin annesi falan da var dizide, bir de eski sevgilisi falan gelirse karma bir şeyler çıkar sanırım..

    hikayenden bahsetmek bir zevk oldu canım bu arada :) ben de dört gözle yorum yapmayı bekliyorum..

    YanıtlaSil
  4. sorma canım, sınav değil bildiğin zeka testiydi ALES, sonuca şaşırmayacağım yani :) bu arada haklısın, Jang'da acayip bir şarkıcı potansiyeli vardı, ben de şaşırmadım albümünü görünce.. beethoven virüsü izlemedim bu arada, orada da mı şarkıcıymış :) o zaman izlenmeli bu dizi de.. hong gi bizim jeremy evet, çok tatlıydı orada ya, ama dizinin sonunda o da gominama aşık olup beni şok etmişti :) bu dizide daha mantıklı şeyler olur umarım :)koptum yorumuna bu arada hong gi de g-dragon da kız gibi maşallah benziyorlar haklısın :)

    YanıtlaSil
  5. oyy jeremy severim pek tatlıydı sağolsun, bu arada o dizide mantık aramak zaten mantıksızlık olurdu:) bethofen virüsü izlemelisin o adamı hiç bu kadar erkeksi göremezsin malum öyle fotoğraflarını gördüjm öyle hallerde izledim ki artık şüpheliyim.

    YanıtlaSil
  6. bende gördüm o resimleri! ama ne yapsın çocuk popüler kültüre ayak uydurmaya çalışıyor diyeyim de iyimser iyimser çıkayım işin içinden :) beethoven virüs'ü de merak ediyorum zaten izlemeliyim en yakın zamanda..

    YanıtlaSil
  7. Her şeyden bahsedilmiş, ne güzel :)

    Muscle Girl'ü ben de merak ediyorum, eğer bir Kore dizisi olsaydı izlemezdim, çünkü olayların nasıl gelişeceği belli olan klişe dizilerden olurdu. Ama Japon yapımı olduğu için izleyeceğim, Ayrıca Hong Ki'yi ben de severim :)

    Love Shuffle'ı tavsiye ediyorum o zaman ben de çingu, hemen izlemelisin. Adalar'a gittiğimizde konuşmalıyız bol bol, bayılacaksın diziye, na şuraya yazıyorum :D

    YanıtlaSil
  8. ooo kimleri görüyorum buradaa :)
    hong gi sevilmez mi hyungu ya, sevimli pıtırcığın teki.. Muszle Girl Japon dizisi olduğu için de farklı olabilir haklısın merak ediyorum ben de nasıl olacak??
    love shuffle'ı da şimdiden çok merak ettim, hikaru yazmış, winpohu yazmış hem de bayağı övmüşler sanırım, spoiler mağduru olmayayım diye okuyamadım da :) indirmeye başlıyorum ama sınavlarım biter bitmez izleyeceğim.. adada muhabbetten geri kalmayayım sonra :)

    YanıtlaSil