Sayfalar

3 Nisan 2011 Pazar

Hong Gi "Snow Flower"ı söylerse..






bu videoyu geçen sene yine tesadüfen bulmuştum. ben ki misayı izledikten sonra snow flower'ı her duyduğumda gözleri dolan biri olarak bu şarkıyı bir de Hong Gi'den dinleyince gözyaşlarımı tutamamıştım.. o büyüleyici sesiyle yine harikalar yaratmış.. aslında her şarkının orijinal versiyonu dışında bir de Hong Gi versiyonu olsa ne güzel olur benim için.. öyle olunca da şarkıların aslını bir kenara atarım ben kesin, kendimden biliyorum:)

4 yorum:

  1. neden ki? ben bu videoyu çok seviyorum, hala izliyorum sürekli..

    YanıtlaSil
  2. vayy.. çok pis duygulandım ..:(

    ve keşke her şarkının hong gi versiyonu olsa dileğine acaip katılıyorum :)

    YanıtlaSil
  3. katılmamak elde değil, Hong Gi'nin o anormal sesi her şarkıyı 10 kat daha güzelleştirir eminim..

    YanıtlaSil