Sayfalar

3 Nisan 2011 Pazar

Oh Won Bin Ft Island'ı bırakmış meğerse..



Ft Island severler bilir.  Wonbin'den öncesi farklıdır, sonrası farklı. onun gidişinden sonra grup hiçbir zaman eskisi gibi olamamıştır, olamayacaktır da.. şarkıları ne kadar güzel olursa olsun, o şarkıların bir yanı eksiktir her zaman.. çünkü asıl sahibini yitirmişlerdir..



daha önce de bahsetmiştim, ben Ft Island ile tanıştığımda Wonbin çoktan gitmiş meğerse,  bunu ancak 2 ay sonra öğrenebildim ve gerçekten çok üzüldüm. çünkü o başkaydı. neden derseniz,  grubun vokalisti Hong Gi her zaman neşeli, sevimli, romantik yönünü yansıtır dinleyenlerine. tatlı çocuktur o kısacası. ama Won Bin öyle değildir. o grubun asi çocuğudur. bir şarkıya dahil olduğu an o isyankar yanını belli eder zaten. iste bu yüzden bu ikili ayrılamaz bir bütündür aslında, biri daima aşk acısı çeken romantik çocuk, diğeri ise acı çekse bile belli etmemeye çalışan isyankar çocuk..



Won Bin farklıdır, mesela canı istemezse kimse onu güldüremez, havasında değilse şarkıları berbat söyleyebilir, kimi konserlerde varlığı bile hissedilemez hatta, bir köşede gitar çalar sadece, arada bir de zor duyulan sesiyle şarkılara eşlik eder.. insanlar beni sevsin, beğensin takıntısı yoktur kendisinde, neyse odur kısacası.. ama havasındaysa sesi 180 derece değişir, gürleşir, her daim gülümser, ama yalandan değil, içinden geldiği için.. nereden biliyorsun derseniz, onlarca konserini izledim grubun. artık onları çok ama çok iyi tanıyorum. özellikle Won Bin'i..







yukarıda görülen son şarkısıyla beraber WonBin gruba veda etmiş meğerse.. grup üyeleri ağlamaktan şarkıyı söyleyemiyorlar, ki izlemiş olanlar bilir, buradaki "the one" şarkısı grubun 5 üyesinin de en mutlu olduğu klibin şarkısıdır. sanırım bu yüzden sahnede hepsine ayrı bir dokunmuş bu şarkı..



ikilinin bu resmini çok seviyorum, ne olursa olsun dost oldukları izlenimini veriyor bana. her neyse, Won Bin sonunda geri döndü. geçen Kasım ayının 11'inde "i love you and i love you again" adlı bir solo single çıkardı. bu albüm benim beklentilerimi pek karşılamamış olsa da dönmesinin vermiş olduğu sevinçle "aman döndü ya o yeter" dedim sadece. daha sonra ise yakın zamanda "c'mon girl" adlı Japonca bir single daha çıkardı. şarkı her neyse de, klibi izleyince açıkçası çok şaşırdım. benim cool, karizmatik Won Bin'im etrafı kızlarla sarılı bir biçimde şarkı söylüyor, adeta piyasadaki sıradan popçulardan biri olmuş, o asi ruhundan eder kalmamış. her ne kadar boyuyla, posuyla, kaslarıyla klipte hoş görüntüler sergilemiş olsa da, ben eski Wonbin'imi istiyorum:(

işte bu da bahsettiğim klip;







yazımın bu son kısmında grubun "cling" şarkısını paylaşmak istedim. çünkü Hong Gi- Won Bin ikilisinin en uyumlu olduğu, birbirlerini en güzel tamamladıkları şarkı bu diye düşünüyorum. şarkıyı dinleyenler neden bahsettiğimi anlayacaklardır. işte böyle eski şarkılarla yetineceğim artık, yapacak bir şey yok. bu arada şarkı grubun Tokyo konserinde 2007 yılında söylenmiştir. buyrunuz;





6 yorum:

  1. madem ağlayacak neden gidiyor? Ben o kısmı anlayamadım. Madem ayrılmaya karar verdin neden ağlıyorsun? Hem ağlarım hem giderim diyen gelin misali.

    YanıtlaSil
  2. öyle aslında, bu kadar üzülecekse gitmesinin de bir anlamı kalmıyor bence de.. ama müzik sektörü tuhaf işte. çocuk hem kendi başına bir şeyler yapmak istiyor hem de onca yıl yaşadıkları falan gitmek koyuyor demek ki, ki bence hiç gereği yoktu gitmesinin. Kore'de pop müzik dünyası grupların elinde, solo şarkıcılar kenarda kalıyor gibi geliyor bana..

    YanıtlaSil
  3. Yazın çok ama çok güzel olmuş ilk başta Wonbin gitmiş meğerse gördüm dedim aktör wonbindir ama OH won binin fotoğrafını görünce şaşırdım resmen =) yazını çok beğendim senle aynı duyguları paylaşıyoruz.Ama sen grubu geç tanımışsın ben 2007 yılından beri bu grubun şarkılarını dinliyorum ama gerçekten Won bin başkaydı kimse kabul etmese bile primadonnalar olarak bu bir gerçek won binden önce ve wonbinden sonra diye bir ayrım gayet apaçık ortada çünkü Wonbin gerçekten başkaydı ben I'm happy şarkısıyla tanımıştım grubu wonbinin çaldığı harmonika filan büyülemişti beni sonra Soyogi benim şarkım bu grubu aklıma her defasında getiren şarkı soyogi çok başka benim için sözleri klibi hongki ve wonbinin büyüleyici sesleri mükemmel hala üzgün ve mutsuz olduğum zaman dinlediğim şarkılardan..Gruptan ayrıldığında gerçekten çok üzülmüştüm birde üstüne birsürü dedikodu çıktı Minle wonbin çok iyi anlaşıyorlardı neymiş Wonbin ve min aynı kızı seviyorlarmış ondan ayrılmış gibi salak saçma yorumlar. Wonbin gidince şarkılar ne kadar güzel olsada o olmayınca olmuyor hala ne olursa olsun eski FTI şimdikine tercih ederim Wonbin grup için başkaydı hepte öyle kalacak ..

    YanıtlaSil
  4. oleyy benimle aynı duyguları paylaşan biri daha! bloğuma hoş geldin canım, yorumun da çok güzel, çok teşekkürler^^ ben Ft Island'ı çok geç tanıdım ama Wonbin'le tanıdım.. Honggi'nin sesi büyüleyiciydi evet ama Wonbin'in duruşu, o sahne arkasındaki gülümseyişi, asi halleri falan beni benden almıştı, hala da alıyor.. ben hala bilgisayarımdaki onlarca Ft Island videosunu izliyorum ve videoların %95'inde Wonbin var.. romantik şarkılardaki o isyankar rapleri falan grubun konseptine o kadar yakışıyordu ki onsuz grup bence çok ama çok eksik.. yeni üyede hem Wonbin'in ışığı yok hem de onun gibi tatlı bir sese sahip değil, ki sahip olsa da farketmez Wonbin başkaydı onun yerini kimse dolduramaz kesinlikle.. daha geçen gün grubun yeni albümü çıktı ama mükemmel çıkış şarkılarına rağmen kliplerinden hiçbir tat alamadım çünkü Wonbin yoktu.. Wonbin gitmeden önceki Ft Island her açıdan bambaşkaydı bunu her gün daha da iyi anlıyorum.. ki sen Wonbin'in gidişini canlı canlı yaşamışsın, ben sanırım katlanamazdım böyle bir şeye.. hala o yeni üyeyi görmeye bile tahammül edemiyorum düşün artık.. Wonbinle ilgili o dedikoduların da hepsi yalan buna eminim, çocuk tek başına bir şeyler yapabilmek için gitti ve yapıyor da.. çıkardığı albümler bunun en güzel ispatı..
    amma yazmışım ha :) tekrar görüşmek üzere, kendine iyi bak canım^^

    YanıtlaSil
  5. Uuups! Yazıyı okurken Ft. Island hakkında ne kadar cahil olduğumu bir kere daha anladım^^
    Yazı sayesinde biraz Ft araştırması yapmaya karar verdim. Bu kadar övgüden sonra es geçmek olmaz sağol canım bilgiler için ^^

    YanıtlaSil
  6. yazım aslında bir nevi fangirl yazısı olmuş ama seviyorum bu grubu, hong gi’nin sesi, jae jin’in sesi, won bin’in o halleri falan bana bu grubu sevdirmeyi başardı.. sen de bir araştır bakalım belki seversin bir primadonna daha almış oluruz aramıza ha

    YanıtlaSil