Sayfalar

20 Temmuz 2011 Çarşamba

Bir süre yokum, görüşmek üzere^^



tatil benim için 4'te yatıp 11'de kalkmak sanırım buna karar verdim :) gece uyumamak sabah da erken uyanmamak eşittir huzur yani :) KPSS'den sonra bir hafta dinlenebilme fırsatı buldum, yani birazcık.. gerçi okula gidip mezuniyet belgesi alma çabaları, sonra o belgeyi onaylatma girişimleri, transkript alma uğraşları falan yine beni okuldan ayıramadı.. (bence) dünyanın en yavaş öğrenci işlerine sahip okulum yine beni şaşırtmadı kısacası :) malum dışarısı 50 derece, evden çıkmak ölüm oldu benim için.

bu hafta kardeşimle Yalancı Yarim haftası yaptık. malum bu dizi yayındayken ben ÖSS maratonunda zavallı bir gençtim ve TV izleme fırsatım pek olmuyordu. bu vesileyle tamamını izledim. süper oldu, herkese tavsiye ederim. yalnız Barış gibi gelecek vaad eden, pırıl pırıl, gencecik bir çocuğun şu an yaşamadığını bir kez daha hatırlayıp üzüldüm yine. ve tüm dertlerimin, dert ettiğim aptal şeylerin anlamsızlığını fark ettim. hayat gerçekten çok boş, capcanlı gülen gözler de yok oluyor işte, ağlayan gözler de.. en iyisi bu hayattan mutlu ayrılabilmek, kimseyi kırmadan, üzmeden..

diziyi izlemenin en güzel kısmı da Barış'ın güzel sesinden şarkılar dinleme fırsatı oldu benim için.. Erkin Koray, Teoman, Mor ve Ötesi, Funda Arar.. hepsi bir harikaydı.. buyrun siz de bir nostalji yapın derim, iyi geliyor.. son olarak mekanın cennet olsun Barış, seni hiç unutmayacağız..

birkaç hafta yokum ben.. sıkılırsam daha da erken dönebilirim gerçi. memlekete gidiyorum. ben dönene kadar kendinize iyi bakın. masalevim size emanet :)

11 yorum:

  1. Hadi bakalım, ben şahsen merakla geri dönmeni bekleyeceğim. Fazla özletme kendini :)

    YanıtlaSil
  2. sağolasın, döndüğümde görüşmek üzere, İzmir maceralarını dinleyeceğim zaten kaçarın yok :)

    YanıtlaSil
  3. iyi tatiller :D veee iyi eğlenceler :D
    kpss sonrası dinlenme ayrı bir huzur bence :D
    ben de haftasonu kaçamağı yapmayı planlıyorum internetsiz 3 gün bakalım nasıl geçecek :D

    YanıtlaSil
  4. iyi ttailler şimdiden, ahh o öğrenci işleri ahh bende diploma onay işlemlerine koşuşturdum yine şükretmeli lisans dönemimde günlerce git gel yapardık en azından şimdi 1 günde halloldu.

    YanıtlaSil
  5. teşekkürler canım, benim de internetim olmayacak, telefon maillerime bakarım en fazla :) kendine çok iyi bak^^

    YanıtlaSil
  6. teşekkürler canım, en azından bu öğrenci işleriyle son muhattap olmam demek isterdim de yine işim düşecek biliyorum kaçarı yok :) görüşmek üzere^^

    YanıtlaSil
  7. Su gibi git, su gibi gel. Çok özletme kendini.Dinlen, arın, eğlen ve bomba gibi dön. Dönünce de haber et bir toplaşalım. Fazla özleşmeyelim :))

    YanıtlaSil
  8. iyi tatiller canım, bol bol dinlen :) gözün arkada kalmasın, evine gözümüz gb bakarız ;) barış'tan gözlerin'i tekrar tekrar dinliyorum sayende ;)

    YanıtlaSil
  9. iyi tatiller o zaman çok özletme kendini :)

    YanıtlaSil
  10. güle güle git gel =) iyi tatiller ;)

    YanıtlaSil