Sayfalar

4 Temmuz 2011 Pazartesi

3 Temmuz 2011 blog buluşması^^



haftalar sonra bloğuma girebilmenin mutluluğu içerisindeyim. mezuniyet balosu bitti, kep töreni yapıldı.. bi diploma alınamadı daha ama o da olacak inşallah :) taa ada gezisinde ortaya çıkan bir karaoke planımız vardı.. ama herkes tatile gitmek üzere olduğu için sohbet muhabbet olayını tercih ettik ve Kabataş Kahve Dünyası'nda toplandık blogger arkadaşlarımızla.. zaten bu yorucu haftanın ardından şarkı falan söyleyemezdim herhalde.. neyse, Lee ve ben yine erkenciydik, gerçi 12 dakika geç kaldığım için kendisi bir müddet söylendi ama neyse ki çabuk kapattı konuyu :) sonra yavaş yavaş masamız kalabalıklaştı.. bu buluşmada yüz yüze tanışma fırsatı bulamadığım blogger arkadaşlarla tanıştım.. Aslı, Makinosev, Oppamania, Arwen de çetemize katılmış bulundular. artık bırakmayız zaten :) Oppamania rahatsız olduğu için aramıza geç katıldı ama telafi ederiz tabiki hiç sorun değil :) masada neler konuşuldu derseniz tam olarak anlatamam çünkü kalabalık masamızın bir kısmında konuşulanları duyabildim ancak.. amaa.. fallar bakıldı, hem de derinlemesine yani öyle böyle değil :) sonraa arşivler paylaşıldı.. ben HDimi unuttuğum için alışveriş olayına katılamadım, zaten ben de katılsam hayatta o masadan kalkamazdık  :)  Lee bize bir sürü lakap taktı, yine eğlendi bayağı.. benim bloğuma girmememle, Winpohu'nun çok fazla müzik paylaşımı yapmasıyla, Arwen'in şiir paylaşımlarıyla ilgili espriler yaptı.. kendisinin şu hiti yüksek Gong Yoo postu hakkında da konuşuldu masada bol bol :) Aslı'nın "SNSD"yi "SS501" ile karıştırması da günün esprisi oldu :) hala hatırladıkça gülüyorum.. sevgili Lee şu Kim Hyun Joong nefretini atlatamadı gitti, hayırlısı artık :)



Nefertiti maalesef ramen yiyemedi bu buluşmada.. nasıl da canı çekmişti, kızcağız hiçbir şey yemedi ramen yemek için ama bulamadık.. Kabataş Beşiktaş arasını iki kez yürüyerek geçtik ama ramen satabilecek bir yer bulamadık.. Lee bir ara dönerciye soralım falan dedi hatta :) benim de canım ramen çekiyor ne zamandır, evde yiyeceğiz artık^^



buluşmadan aklımda kalan iki şeyden biri tavuk füme sandviç :) , diğeri ise "hayali olan bir iş istiyorum" cümlesi oldu.. masamız gerek çiçeği burnunda mezun, gerekse bir süredir iş arayan gençlerle dolu olduğu için Usa'yı anmak zorunda kaldık bol bol.. biz de hayali olan bir iş istiyoruz be Kei, "Usodatoitteyo Joe!" diye bağırmak geliyor içimizden ama.. bizi bir sen anlarsın herhalde :)



işte böyle.. aramıza yeni blogger arkadaşlarımız katıldıkça daha da güzel geçiyor buluşmalarımız.. yeni planımız Kafika ve Karaoke.. heyecanla bekliyorum^^ bu arada tüm blogger arkadaşlarımızın hepsinin kulağını çınlattık dün.. hepinize buradan tekrar selamlarımı gönderiyorum..

 

15 yorum:

  1. Seoule gidelim dedik ama sallamadınız hiç biriniz:)) Zavallı Nefi hevesi kursağında kaldı ama bir tek o seviyor Kore yemeklerini. :( O koku bu sıcakta hepimizi bayardı. Bir dahakine kapsamlı bir organizayon bekliyorum öncesi ve sonrası planlanmış bir şekilde, :)) Uzun lafın kestirmesi yine çok eğlendik, yine çok eğlendik ha hayyy diyorum gelmeyenlere :))

    YanıtlaSil
  2. beşiktaş üçler markette ramen var demiştim ya... bulamadınız mı? neyse bi dahaki sefere ben götürürüm sizi oraya ;) ya da seul restorana gideriz ;) biz de çok eğlendik bu arada =) sağolun davet ettiğiniz için ;) bi dahaki sefere görüşmek dileğiyle ;)

    YanıtlaSil
  3. @aslı ben orayı hatırlayamadım bir türlü, lee "ara aslı'yı" dedi, ben de garsona sorarız dedim ama o da kaldı öyle :) en iyisi bi dahakine nefertiti ile Seoul'e gitmek, Lee'nin de gönlünü alırız böylece :D
    @masalcım, çok güzel bir gündü :D hatta hepinizi aynı anda birarada görmek benim devreleri karıştırdı ufaktan, ben de bilmeden sürç-i lisan ettiysem affola :D
    bir ara kime ne sorsam, nasıl muhabbeti koyulaştırsam bilemedim. ben yer değiştirdikçe aslı boşalan sandalyeme oturuyordu onu hatırlıyorum bir de... gerçi senin yanına geleyim dediğimde, seni orada bulamayıp kendi sandalyem de görünce de komik oldu :)
    benim için çok eğlenceli bir gündü, bütün sıkıntımı attım :)bir de yeri gelmişken tekrar dillendireyim "usa-tan!! bize iş bul1 hayal'i olan bir iş olsun ama :)"

    YanıtlaSil
  4. kapsamlı buluşma geliyor canım bekleyelim görelim :) yazın o Kore yemeklerinin kokusu çekilmezdi haklısın kışın yine gireriz Kore restoranlarına teker teker :)

    YanıtlaSil
  5. Aslıcım artık kaçışın yok bir kez bulaştın bize :) üçler marketi bulamadık ya, gerçi fazla bakmadık yorulmuştuk da.. ama Lee Çapa'da inip aldı ramenini.. azimli çocuk :)

    YanıtlaSil
  6. makinocum bu buluşmanın en iyi yanı sizlerle tanışmak oldu, ben de çok eğlendim.. Aslı ve sen durmadınız yerinizde çok komikti :) ben de bir kalkayım dedim yine senin karşına geçtim :) bu arada süper fal bakıyorsun bu işi ilerlet derim, pek hayali olan bir iş olmasa da eğlenceli en azından :) Usa'yı yine yine anıyoruz efendim..

    YanıtlaSil
  7. winpohu-nefertiti ve ben bir falcı dükkanı mı açsak :D o gün bayaa bir nilü'nün beynini yıkadık :D ama hayal-i olan bir meslek değil tabi (yapma be joe! :) ) sonraki buluşmada sana da bakarız, hd'ni getir ama bu sefer ;)

    YanıtlaSil
  8. ne güzel yazmışsın bende yazacağım :) hayali olan bir iş dilimizden düşmedi ciddden kei nin kulaklarını fena çınlattık :)

    çok eğlenceli bir buluşmaydı yine .hadi bir daha yapalım dostlar :)

    YanıtlaSil
  9. nilü'nün o geniiiiş arşivini gördükten sonra hayatta unutmam artık zaten :)

    YanıtlaSil
  10. yapmaz mıyız hiç :) hayali olan bir iş de bulup rahatlarız belki :)

    YanıtlaSil
  11. [...] Masalevi ve kardeşi de bizimleydi, Lee sürekli Masalevi’nin kardeşine takıldı durdu Lee ile aynı hızda konuşmamız da beni ayrıcana bir sevindirdi ama sürekli yanıltıcı soru ve cevaplarıyla beni sıkça tuzağa düşürdü Bir dahakine düşmicem tuzaklarına Lee-şi, osss! Bu arada müzik bilgim çok zayıf olduğu için Lee’yi sürekli başımı sallayarak dinledim, bir ara SS501′deki Kim Kyu Jong’dan bahsedeyim dedim. Tarif etmem şöyle oldu; müzik grubu var, burnunda estetik var ve kardeşi de müzisyen? Lee’nin cevap hazır “Öylesinden çok var” Bir ara mp3′de dinletti Aslı ile bana Benim çorbamsı tariflerim bu sırada da devam etti [...]

    YanıtlaSil
  12. Ucler market kabalci'nin sirasinda biraz ilerdeydi ;) neyse bi dahaki bulusmada size de bi surpriz yapabilirim ;)

    YanıtlaSil
  13. yeni görüyorum ben bunu resmen, bilgisayarsızlık zor azizim :(
    çok eğlenceli gündü tabi ki
    ben la fea ve nefertiti hariç kimseyi tanımadığım için öncesinde bir sürü insanla tanıştım heheyt
    tekrarlayalım yine yine hep yapalım ki :D

    YanıtlaSil
  14. bilgisayarsızlık ne zordur bilirim ahh ah, hele memleket dönüşü bunu daha iyi anladım :) ben her blog buluşmasında gerçekten çok eğleniyorum, ki bu buluşmada canım inanılmaz sıkkındı aslında ama unuttum bi günlüğüne iyi oldu.. sen de artık aramızdasın, bol bol buluşalım bu sene yine :)

    YanıtlaSil