Sayfalar

18 Mayıs 2011 Çarşamba

yepyeni haberler^^ filmler, diziler, albümler...

karmakarışık bir yazı ile daha yine karşınızdayım sayın okuyucular.. gece gece yazmak geldi içimden. öncelikle en son izlemiş olduğum film olan "Finding Mr Destiny"den bahsetmek istiyorum biraz. son blog buluşmamızda sevgili La Fea hediye etmişti bana bu filmin Dvdsini. (Dvd'de North and South da var onu da izler izlemez anlatacağım)



bugüne kadar Gong Yoo'ya ait sadece "Coffee Prince"ı izlemiştim. orada kendisini ne kadar beğendiğimi de şu yazımda anlatmıştım .. ama bu filmde çook farklı bir Gong Yoo ile karşılaştım. şaşkın, sakar, hayatta bir türlü istediği yere gelememiş tatlı bir tipti. o gözlük, yana taranmış saçlar.. her hali izlettiriyor kendini ama sorun değil :) fakat Im Soo Jung için aynı şeyi söyleyemeyeceğim.. zaten çok güzel bir kadın değil, bu dizideki paçozluğuyla kendinden soğuttu beni iyice. o kahküller falan neydi ya.. bu kadar da olmaz dedirtti. ama rolü iyiydi.. hayatı olduğu gibi yaşama cesareti olmayan bir kızı canlandırıyordu. film, bu kızcağızın babası tarafından zorla Gong Yoo'nun yeni kurduğu "first love agency"ye götürülmesi ve yıllar önce Hindistan'da tanıştığı ilk aşkını araması başladı ve bu iki farklı karakter bir araya gelince komik olaylar çıktı ortaya..



Gong Yoo için izlenebilecek tatlı bir romantik komedi çıkmış ortaya kısacası.. son dönem Kore yapımlarından çok fazla sevdiğim bir film çıkmadı zaten. "Cyrano Agency" hariç.. gerçekten farklı güzel bir filmdi. onu da yazmalıyım bir ara..



ben yine bayağı bir geriden geliyorum ama Jung Yong Hwa ile Park Shin Hye'nin yeni dizisi "You Have Fallen For Me" de Cn Blue'nun tatlı mı tatlı bateristi Kang Min Hyuk da oynayacakmış, yeni öğrendim.. bu dizi izlenmez mi ya.. dört gözle bekliyorum!



vee yeni öğrendiğim bir haber daha! ödevler sınavlar derken biricik Ft Island'ımı çok ihmal etmişim. en son Hong Gi'nin twitter'ına attığı resmi görmüş, hayran olmuştum. Hong Gi- Won Bin yine yanyana, kolkola.. eski günlerdeki gibi..



yeni habere gelirsek, Ft Island'dan yepyeni bir Korece mini albüm çıkarıyormuş meğerse :D yuppiiiii!!!



en son Japonca bir albümlerinin çıkacağını duymuştum ama bu çocukların hızına da yetişilmiyor ki.. aah ah şöyle "sarang sarang sarang" gibi bir çıkış parçasıyla gelsinler, daha ne isterim ki.. neyse, albümün teaser'ı 20 Mayıs'ta geliyor, kendisi ise 24 Mayıs'ta.. albüm 5 şarkıdan oluşuyor yine:

1. HELLO HELLO
2. OH
3. SUNSHINE GIRL
4. 고백합니다
5. 널갖겠다

"Jump Up" kadar güzel bir mini albüm bekliyorum ama hiçbir mini albümlerinin onun kadar güzel olamayacağını düşünüyorum malesef.. beşte beş nasıl bir şeydi o ya :) "like a doll" yeterdi bir kere..







son olarak "Muscle Girl"ün 4. bölümü de yayınlanmış.. bu yoğunluğun içinde bu çocuk nasıl ardı ardına albüm çıkarabiliyor pes.. neyse, şu dizisi bitse de izlesek artık.. gözüm yollarda^^

7 yorum:

  1. aaa im soo jung mı çok güzel bir kadın değil!! ciddi olamazsın! korenin en güzel kadınlarından yav! koreliler için de bu böyle (özellikle aktörler bayılıyor kıza!:)). paçoz roller bile yüzünün güzelliğini kapatamıyor kızın! kocaman gözler ,dudaklar, minik bir burun porselen bebek gibi bi yüz! aynı surat sıradan asyalı yüzlerin arasında çok güzel sıyrılıyor valla filmde güzeldi ama bazı yönlerden eksikleri vardı.Ama dediğin gibi bu sene çok iyi filmler yoktu aradan sıyrılanlardan bu film.

    YanıtlaSil
  2. merhaba scarlet, öncelikle bloğuma hoşgeldin. aslında bu konuda haklısın, Im Soo Jung Kore'de ve hatta bu seneki Berlin Film Festivali ile birlikte tüm dünyada kendini kanıtlamış, güzelliği de oyunculuğu da tescillenmiş bir kadın. tüm ünlü ve yakışıklı, Hallyu star denebilecek aktörlerle de çalıştı, adı çok yerde onlarla anıldı falan. ama ben yine de çok fazla beğenmiyorum. en çok I am Sorry I Love You'daki o sarışın halini beğenmiştim, hani biraz uzun saçlı.. çok tatlı olmuştu.. bu filmde ise "I am a Cyborg but that is Ok" filmindeki kadar olmasa da o paçoz halleri güzelliğini iyice kapatmıştı malesef.. kendisi herkese hitap etmeyen farklı bir güzelliğe sahip bence..

    YanıtlaSil
  3. hoşbulduk masalevi,öyle kendine has bir tip güzelliği var, belkide klasik asyalı yüzüne sahip olmadığı için alışık gelmıyor bazılarına mesela bana hertarafı yakısıklı aktör kaynayan kore filmlerinde,dizilerinde aynı surat sıradan tiplerden yada gerçek hayatta hiç şirin yada masum olmayan,dizilerde sacını ıkı taraftan toplayıp ağzını yüzünü ege ege şirin görünmeye çalışan aktrislerden gına geldi! en azından dogal oynıyıp aman imajım bozulur demeden her türlü enteresan zor rolleri seçiyor bu kız, tam gerçek bir aktris bu özellikleri bile diğerlerinden daha çekici yapıyor herkez oyunculuk yeteniğinde hem fikir ama bazen tipi yakın gelmiyor genelde de benim oppamla film çekti gerçek hayattada fazla bir yakın kıza sinir oluyorum ya mantığıyla taş atıyorlar ama tabiki zevkler ve renkler farklıdır mesela bende herkezın aksine song hye kyo'yu güzel bulmuyorum itici geliyor mesela!

    YanıtlaSil
  4. bak bu konuda çok haklısın. bahsettiğin o tip kızlar beni Kore dizilerinden soğutan etmenlerdir. örneğin, full house'da song hye kyo, playful kiss'de jung so min aptal cici kız imajlarıyla, barbie bebek makyajlarıyla bana hiç çekici gelmemişlerdi. ım soo jung hiç böyle çıkmadı karşıma. ilk ...ing filminde izlemiş kendisine bayılmıştım. sonra a tale of two sisters'da karşıma çıktı ki bu film en sevdiğim Güney Kore korku filmidir. vee tabiki Misa'daki oyunculuğuyla da kalbimi kazandı diyebilirim. senin de söylediğin gibi oyunculuğuna hiç bir sözüm olamaz ama en azından tarzını biraz değiştirse çok iyi olabilir. mesela yine düz kahkül ve uzun saçlar kendisine çok iyi gider bence.. ama değişik bir kız kendisi.. izleyicilerini şaşırtacak rollere, tarzlara bürünmeyi seviyor..

    YanıtlaSil
  5. öyle tabi bende istiyorum bu kızı bazen normal bir rolde görmeyi belki sexy ve fettan bir kadın rölünde! ama oda istiyomuş böyle roller oynamayı mesela daha da uçuğu en büyük isteği şeytani kötülükte bir kadını yada uluşturucu bağımlısı,özürlü,fahişe tarzı rollerde oynamak istiyomuş bir kere olsun! yaparda lafta söylediğini zannetmiyorum hiç bir rolü birbirine benzemiyor zaten! ama fazla masum bir yüzü var böyle roller için fakat bunuda becerdi valla demeye de müsait bir yetenek simdi git bunu SHK'ya sor yok Kim tae hee ye falan sor hemen kaçarlar aman butun roller şirin fakat güzel kız olsun imajımız bozulmasın zor rollerle ıyı oyuncular olmadımız ortaya cıkmasın hep tekdüz mantalite bu! hiçbiri bana gerçek artis gibi gelmiyo ISJ ve onun gibi bir kaç oyuncu dışında neyse oyle yani masalevi sıkılmışım böyle tiplerden açılıverdim valla ben yine desteklersem uzak dıyarlarlı çekik gözlü aktrislerden anca ISJ ve onun gibi dogal tipleri ve yetenekleri desteklerim gerisi kendini tekrarlayan rollerle dizilerde takılsınlar ömür boyu :) by bye

    YanıtlaSil
  6. Im Su Jung ile ilgili hislerim malum. Yorum yapmayacağım onla ilgili :) Müzikleri bilmilyorum ama filmi beğenmene sevindim :)Gerçi Gong YOO'yu çıkarsan filmin bir espirisi kalmıyor. Eğlenceli bir seyirlik diyorum :D

    YanıtlaSil
  7. haklısın canım hele filmdeki iki Gong Yoo karakteri iyi olmuş, bi şaşkın sakar çocuk, bir de kızın eski sevgilisi olan cool çocuk.. işte bunlar için izlenir bu film :)

    YanıtlaSil