Sayfalar

16 Aralık 2011 Cuma

En Güzel Ft Island Klipleri..

Ft Island klipleri güzeldir sayın okurlar, dans etmedikleri ve enstrüman çaldıkları için daha teması olan ve daha derin klipler çeker grubumuz. Hele bazılarını anlamakta bile güçlük çekerim ben mesela, düşünün artık :) Her neyse, en sevdiğim Ft Island kliplerinden bahsetmek istiyorum bugün, hepsinin yeri ayrı benim için ama bazılarını ayrı seviyorum orası kesin :) Buyrunuz başlayalım;

1- GIRLS DON'T KNOW







Bu benim en sevdiğim klip olmasına rağmen çekilip de yayınlanamayanlardan :( . Sebebini ben de bilmiyorum ama Won Bin gittiği için olabilir diye düşünüyorum.. Bu klibin en sevdiğim yanı tabii ki başta Hong Gi'yi odağa almış olması, bir de tüm üyelerin yüzünü net bir şekilde görebilmemdir. Bazı klipler var ki bir karmaşa bir keşmekeş, kimseyi göremeden klip bitiyor.. Bu klip öyle değil ama, özellikle kızların aşkı bilmemesinden dert yanan yanık sesli solistimiz tatlı kıyafetleri, mükemmel saçlarıyla hep odakta, şahane :) Bu arada Hong Gi'nin bu klipteki saçları gerçekten ne kadar güzeldi, bundan iyisini ben henüz göremedim, yaşına uygun ne hoş bir model değil mi? Kuzunun klibin sonunda bariz bir şekilde görebildiğimiz lenslerine de dikkat çekmek istiyorum, güzel güzel :)

2- HELLO HELLO







Bu klibi o kadar çok izledim ki sanırım her karesini ezbere biliyor olabilirim :) Hong Gi'nin adamakıllı giyindiği, saçlarını adamakıllı bir modele soktuğu hallerini seviyorum ya, bu klip de bu yüzden favorilerimden :) Jae Jin faciası dışında herkes pek bir tatlı.. Yalnızz.. Bu kliple ilgili aklıma takılan bir soruyu sizlerle paylaşmadan edemeyeceğim. Bu klipte Hong Gi ölüyor mu sayın okurlar? Arkadaşlarını kurtarmak için binaya dalıyor, dumanlar içinde kalıyor, sonra uyanıyor şarkı söylüyorlar falan, en sonunda binadan çıkmıyor, ama klibin bitiş sahnesinde yine o binanın önünden geçiyor.. Ay film gibi anlattım ha :) Neyse bu konuda beni aydınlatanlar olursa sevinirim :)

3- LOVE LOVE LOVE







Evet sayın okurlar lütfen şoka girmeyelim, bu çocuk da Hong Gi maalesef o_O.  O peruğu andıran saçları da peruk değil bizzat gerçek:/ Neyse bu peruk faciası çok şükür kısa sürdü ve Hong Gi kankası Hee Chul'a verdiği sözü tutup saçlarını kestirdi. Gerçi hayranları da çok tepki vermişti bu korkunç imaja, ama tepki verilmeyecek gibi değil ki!! :)

Ama şarkı da klip de çok güzel.. Birbirine kavuşamayan iki kuklamız var bu klipte. Garip semboller göze çarpıyor, gözyaşı yerine dökülen fermuar başlıkları mesela.. Sonra klibin çekildiği acayip mekan, o ışıklar falan. Her şey çok gizemli ve ilgi çekici. Kısaca Hong Gi'ye rağmen sevdim bu klibi de :)

4- LOVESICK







Aah ilk göz ağrımı da es geçemem tabii ki.. Lovesick benim ilk Ft Island şarkım ve klibim aynı zamanda.. Hong Gi'yi buradaki uzun saçlı bebe haliyle tanımıştım ilk kez. Hepsi öyle küçük öyle tatlı ki.. Ah bir de Won Bin var tabii.. Onun olduğu her klip daha özel benim için..

Bu klibimizde de aşk acısı çeken çiftler gösteriliyor tek tek. Aralarda da bir ormanda ve kafe gibi bir yerde şarkı söyleyip çalmaya çalışan çocukları görüyoruz.. Hong Gi yine iki büklüm söylüyor şarkısını, ağzına sağlık çocuk..

5- AFTER LOVE







Ayrılık şarkısı dendiğinde ilk akla gelen Ft Island şarkılarındandır After Love. Klibi de en az şarkı kadar duygusal, grubumuzun 5 üyesi de terk ediliyor başta Hong Gi olmak üzere. Daha klibin ilk dakikalarında çimenlerde bir kız tarafından terk edilen Hong Gi en yanık sesiyle söylüyor şarkıyı. Yazık ama :)

Ayrıca Hong Gi'nin "Ben artık büyüdüm" dediği bir klip "After Love". Uzun saçlı, sevimli çocuk imajından sonra yırtık kotlar, siyah ojeler, kısa siyah saçlar falan imajını bayağı değiştirmiş o dönemde. Bence güzel olmuştu, hatta keşke yine o saç modeline dönse..

6- THUNDER/ONLY ONE PERSON







Bu da Ft Island'ın dizi gibi çektiği kliplerden. Al çekirdeğini otur izle o kadar yani :) Henüz ergen bir lise öğrencisi olan Hong Gi barda tanıştığı bir kızla danseder, öpüşür falan filan.. Ama sonraki gün derse ilk kez gelen öğretmenin o kız olduğunu anlayınca çok şaşırır :) Tabi kız da.. "Aşkın yaşı olmaz" diyen çiftimiz yine de takılmaya devam ederler. Ama sonunda birileri (Hong Gi'nin düşmanı bir çete elemanıydı sanırım) bunları okul yönetimine şikayet eder.. Ve klibimiz kötü biter :(

Thunder bence Ft Island'ın en sevimli klibi. Bu klibin devamı da vardır, ismi de "Man's First Love Follows Him To The Grave". Onda da Hong Gi barda öğretmeni yerine başka bir kızla takılır kaderi değişir falan.. Ama onu çok sevmedim ben. Burada çok masum, çok sevimli.. Çekirdekleri temin ettiyseniz buyrun izleyin derim :)

7- FT ISLAND







Grubun 2. klibi Ft Island. Adından da belli olduğu gibi tatlı mı tatlı bir tanıtım şarkısı. Bütün klip bir ormanda geçiyor. Hepsinin gerçekten minnacık olduğu bir klip. Hong Gi zaten bir damla, Won Bin deseniz ondan hallice, diğer elemanlar ayrı çömezler :) O sempatik hallerini özlüyorum bazen.. Toplu saçları, sempatik kıyafetleriyle Hong Gi'nin bugünlerdeki tuhaf imajından eser yok. Neyse bu da geçecek diyorum, bir insan hayatı boyunca böyle berbat bir imaj benimseyemez nayırr :)

8- THE ONE







İngilizce özürlü Hong Gi ile diğer elemanların birlikte söylediği çok güzel bir şarkı "The One". Ama ben bu şarkıyı ne zaman dinlesem kötü olurum, Won Bin'in dahil olduğu son kliptir bu çünkü, ve de birlikte söyledikleri son şarkıları :( Hatta vedalarını bile bu şarkıyla yapmışlardı :(







Neyse bahsettiğim bu hüznün tam tersine çok eğlenceli bir klip bu. Klipte Jae Jin'in doğum günü var ve elemanlar neşeyle kutlama yapıyorlar. Klibin afetini de Won Bin olarak seçiyorum. Sen ne tatlı şeysin ya, gözlüklerine kurban :) Aklımda hep bu klipteki neşeli halleriyle, o cool güneş gözlükleriyle kaldı bu çocuk. Yeni tarzı da çok hoş ama, beğeniyorum ben. Bir de Hong Gi'ye öğretse azıcık giyinmeyi nolurduu :)

Şimdilik bu kadar. Belki bu yazının bir "Part II"sini de yapabilirim ama göz bebeklerim bunlar.. Hepinize iyi seyirler^^

13 yorum:

  1. Ah be masalım ah be :( İnsan finaldeki iki şarkının yerlerini karıştırır mı? Böyle final yapılır mı? Kuzular orada ağlaştı içim burkuldu resmen :( Ne güzel eğlenerek başlamıştı oysa post
    Aynı kliplerini izleyerek tanışmışız grupla (: Ama sen devam etmişsin yolculuğuna ben ara vermişim :D

    Benim favori klibim Sarang sarang :D Çok seviyorum, anlamları, her izlediğimde yeni bir imge gözüme çarpıyor (: THUNDER/ONLY ONE PERSON klibini de sağolsun T-Ara daki Eunjung sayesinde gözden kaçırarak izledim ^^ Kız resmen yeniden icad edilip halka arz edilmiş :P
    Girls Don't Know'un yayınlanmadığını bilmiyordum (: E malum Girl Don't know :P Çoh severim bu şarkıyı da Hello hello 'da zaman kırılmasına mı gitmiş laf yoksa doğru zaman doğru yer olayına mı çakamadım bende (: Hong ki varsa bu kadar ekşın neden ulen (: Detaylar kaçıyor resmen ^^
    Bad Woman klibide şarkıda olsa gerek çok seviyorum (: İç dünyasını çok iyi yansıtıyor bence klip ^^ Ellerine sağlık (: Primadonnalar hoşgeldiniz efendim sizlerde ^^

    YanıtlaSil
  2. Bazen yazdığın seylerde direk kendimi görüyorum çok şaşırıyorum bu duruma:)bnde girls dont know klibini çok severim ama yayinlanmadigini bilmiodum yazık olmuş:( hong ki nin sacida kıyafetleride çok hoş gercekten klipte keske yine öyle olsada doya doya izlesek:) ya da hello hello daki haline dönsün oda kabulüm:) bide hello hello yu biri banada açıklasın ya bazı klipleri anlamakta gercekten zorluk cekiorum^^ bnce bu yazının ikinciside gelebilir ya bizde keyifli keyifli okuruz çok güzel olur:)

    YanıtlaSil
  3. çok güzel bir müzik ziyafeti olmuş masalım ellerine sağlık :D

    hello Hello Kıdbay Kıdbay da bir pislik var evet ama bende anlamdım masalım :) acaba şarkının sözlerinden mi daha net anlaşılıyor :) galiba anladığım tek şey hong ki açık pencerenin önünden ilk defa geçerken kulağında çalınan parçayı söyleyenlerin orda olduğunu biliyor ve imreniyor ama dönüşte imrenek baktığı yerde yangın çıktığını görüyor. içeri kendini attığında grubun bir parçası oluyor (nassı sallıyoruum kihkih) şarkı falan fıstık derken, aslında hiç içeri girmediğini grup elemanlarının da zor bela birlikte dışarı çıktığını ama ona muhtaç olmadan çıktığını görüyoruz... aslında hiç o grubun üyesi değilmiş, diğer taraftan grup olmak zor güçlüklerin üstesinden birlikte çıkılabilir ancak gb bir mesaj var galiba ... ve makino iftiharla s*çtı :D

    love love love'ın klibi cidden çok hoşmuş :D

    Ham Eun Jung kızımızda maşallah her klipte var lovesick'in 3. saniyesinde gördüm hemen, sonracığıma THUNDER/ONLY ONE PERSON'da sınıfta ona aşık olan kızdı :)

    birde tercüman olup da onun ingilizcesine maruz kalman çok komiğime gidiyor her defasında :D gerçi belli olmaz belki bir gün ingilizce öğretmeni isteyebilir hong ki :P

    hong ki'ye zevk sahibi sponsorlar bulunması dileğiyle :D (işin içinde sanki kötü sponsorların parmağı varmış gb geliyor bana niyeyse, yoksa ilk halleri iyiyken sonradan neden bozulsun :) )

    YanıtlaSil
  4. MineTD (@mineTD)17 Aralık 2011 07:02

    kınanması gereken bir cümle edip başlıyayım yorumlarıma :p
    FT ISLAND İLK DİNLEYİŞİM BU BENİM.
    kınamalar bittiyse devam edeyim. evet haklısınız kaçırdığım birşeyler varmış. özellikle HELLO HELLO bunu sevdim. melodisi çok eğlenceli
    GIRLS DON’T KNOW bunu beğendim.
    LOVE LOVE LOVE bunun klibini çok anlamlı buldum.
    THUNDER/ONLY ONE PERSON bunu dizi tadında izledim merak ettim Man’s First Love Follows Him To The Grave bunu da izledim ikisini de başarılı buldum (bu işlerin kıstası benim sanki töbeee!)
    Ayrıca grup hakkında tek bir yazınla baya birşey öğrendim . teşekkürler

    YanıtlaSil
  5. ayy sorma sorma yuncucum, wonbin bir de benim honggi'den sonra en sevdiğim pıtırcıklarımdan biri. onları böyle izlemek beni ne hale getirmişti bi tahmin et:/ neyse wonbin en azından müziğe geri döndü de bu melodram birazcık olsun son buldu yine..

    demek sen de ft island ile lovesick ile tanıştın. ben bu klibi izledikten sonra neredeyse bir ayda tükettim bu grubu, hem de her anlamda :) bayağı hızlı gitmişim gerçekten :)

    honggi'nin o sefil peruğu dışında sarang sarang klibi bi harika. ben ft island'ı tanıdıktan sonra çektikleri ilk klip bu bir de. ne kadar çok beklemiştim teaser'ını günlerce of off :)

    ay o eunjung sa maşallah ft island'ın her klibinden fırlıyor, iyice aşina oldum kendisine. demek t-ara'da kendisi ha, grup bilgim biraz kısıtlı benim yau :)

    girls dont know ha ahaha :) bilemedik klibi yazık oldu gerçekten :) hello hello'yu çözebilen pek yok sanırım, makino'nun yorumunu okuyacağım şimdi o anlamıştır belki diye umuyorum :)

    ya bad woman en ama en güzel ft island şarkılarından biri ama ben klibini sevemedim bi türlü nedense. honggi'nin o imajını da pek sevmemiştim ondan olabilir. neyse bikaç kez daha izleyeyim part 2'ye koyarım :)

    senin de ellerine sağlık canım, tüm prilere kapımız açık^^

    YanıtlaSil
  6. kalplerimiz de karşı karşıya demek ki ne güzel :) girls dont know çok basit bi klip ama gerçekten çok güzel, bi kere hong gi'nin o kıyafetleri, saçı muhteşemm. daha iyisini henüz görmedim. tam yaşına uygun bir beyefendi gibi giyinmiş ilk defa.. ama hello hello'da da çok sevdim ben haklısın. oradaki saçı, tarzı bayağı iyiydi, o da kabulümüz yau ne yapalım :) hello hello'yu bi tek ben anlamadım sanıyordum siz de böyle deyince rahatladım :) klipleri bile acayip bu milletin ama biz ne yapalım :) yazının ikincisini de yazarım tabi, konu ft island olsun da yazmak bi zevk olur bana :)

    YanıtlaSil
  7. sağolasın makinom, ziyafetin asıl sahibi honggi, ona da teşekkür etmeli :)

    hello hello'nun yeni adını da çok sevdim: hello kıdbay kıdbay :) çocuğun telaffuz feci yau, standart Korelilerden de beter, anla artık :) yalnız makinocum iki insan bi klibi ancak bu kadar farklı anlayabilir, bi rekora imza atmış olabiliriz :) sen bu honggi yoldan geçen sıradan biri diyosun yani, ben de o da grubun üyelerinden biri diye düşünmüştüm. yoldan girerken olayı görüp şoka giriyo sonra içeri atlıyo falan.. ama seninki de mantıklı gibi görünüyo.. ne klipmiş ama kendinden emin olan yok konusu hakkında :)

    love love love da honggi dışında candır, ay ne kötüydü o dönem, çocuk music bank'a çıkıyo, saçlar berbat. ben gözümü kapattığımı bile bilirim aah ah ne zor iş fangirllük :) neyse hayranları baskı yapınca kestirdi hemen, klip kaldı bize de yadigar :)

    eun jung denen hatunu da ben de ft island kliplerinden tanıyordum. senin lovesick'te onu fark etmene çok şaşırdım yau, ben aylar sonra anca anlamıştım onun bu kız olduğunu :) kendisi bir de t-ara üyesiymiş, benim korean band bilgim yerlerde yau :)

    ay honggi'nin İngilizce öğretmeni olmak vuhuuuu :) makino gece gece beni böyle hayallere sokma, zaten hayalperest bi insanım işime gücüme bakamam sonra bak :) ama dersler için ondan para almazdım orası kesin. her 10 dakika için bir şarkı istiyorum, çok kanaatkar kızımdır ki ben :)

    ay sponsor işini de sorma kanayan yaram bu benim. maalesef itiraf etmeliyim ki bu çocuk da biraz zevksiz bence bu konuda. yani kötü giyinen diğer aktörler falan da bazen güzel kıyafetlerle arzı endam ediyorlar, bu çocukta tık yok :/ ilk halleri çok güzeldi evet, sonra büyüdüm havalarına girip bi tuhaflaştı. neyse sponsorların işidir bu evet evet deyip kuzuyu aklayayım, gülü seven kılığına katlanır :)

    YanıtlaSil
  8. aa demek bu senin ft island'ı ilk dinleyişin. kınamak da ne kelime senin için mutlu oldum ben, keşke ilk kez dinlemiş olsam da onca güzel şarkıyı yeniden dinleyebilsem :)

    klipleri sevmene çok sevindim. klip çekmediği şarkıları da çok güzeldir klibimizin. neleri dinlemeliyim diye kendi kendine soruyorsan ben birkaç tavsiye vereyim sana (okuyucuya ft island aşılama girişimleri vol1 :) )
    -bad woman, until you return, i hope, person close to tears, cling, primadonna... daha da çook var ama aklıma gelenler bunları.

    rica ederim canım, keyifli dinlemeler^^

    YanıtlaSil
  9. Yorum sırası bende sanırım, FT Island yazısını görünce atlamıştım hemen ama yorum yazmayı unutmuşum:))
    Efenim öncelikle HongGi'min şebelek incilizcesini baya bi harcamışsınız cık cık cık. Niye öyle diyonuz ablaları adam kendine has bi şekerlikle kıvırmaya çalışıyor işte napsın anca bu kadarı oluyor (tam bir fan girl oldum çıktım ha):))
    Sonracıma Hello Hello klibini henüz bende tam olarak idrak edebilmiş değilim. Yani ortada bir dümen dönüyor orası kesin. Yada adamlar basit bişey anlatmak istiyorda biz anlayamadığımız için işi gizemli bir olaya çekiyoruz:)
    İçinde FT Island olan herşey kabulum arkadaş;) Ayrıca bu liste benimde favorilerimden çingu güzel seçim hepside gomasmidaaa;))

    YanıtlaSil
  10. ehehe haklısın aslında, şeker bi aksanı var honggi'nin, ama bir de söylediklerini anlayabilsem çok sevineceğim ben şahsen :) gerçi genel olarak Korelilerin ortak sorunsalı bence İngilizce konuşmak.. kuzuyu affedebiliriz bu konuda :)

    bak senin yorumundan sonra ben de bir daha düşündüm de gerçekten hello hello klibi çok basit olabilir.. hani sürekli gerilim filmi izleyenler her filmde bir şeyler bulmaya çalışırlar ya ben de öyle didikledim klibi ha :) neyse belki yeni bir yaklaşım getiren birileri çıkar, biz yine de bekleyelim :)

    ft island olan her şey kabul değil mi yau evet evvett :) honggi söylesinde ismail yk'dan facebook'u söylesin o da olur :) rica ederim pridaşım, güzellikler paylaşılmalı ki çoğalsınlar^^

    YanıtlaSil
  11. Öncelikle blogunu uzun bi süre olmasada bayadır takip ettğm söyleyebilirm ve gerçekten harika olduğunuda...sayende ft island hayranı oldum:d bu çocuklar hakkaten muhteşemler...ayrca jang geum ilgili paylaşmlarınıda sıkı sıkı takip ettimide atlamim...:) gerçekten harikasn tüm bu güzel paylaşmlrnın dvamını dilerim...(bi de bi sorum olcaktı acaba ft island albümlerini satın alabileceğimiz herhangi bir yer ya da site var mıdır?)

    YanıtlaSil
  12. çok teşekkür ederim Dilekcim, yorumunla nasıl mutlu oldum anlatamam :)

    Ft Island benim dinlediğim tek Kore grubu denebilir aslında, tesadüfen keşfettiğim Honggi'nin sesinden sonra başka kimseyi dinleme ihtiyacı hissetmedim. (dizi ostları hariç tabii). bu yüzden herkesin onun en az bir şarkısını dinlemesini çok isterim; duyulması, hissedilmesi gereken bir sesi var çünkü..

    yazılarımı beğeniyorsan ne mutlu bana.. elimden geldiğince yazmaya devam edeceğim ben de. Ft Island albümleri bildiğim kadarıyla bu sitede satılıyor. bazı albümlerde nakliye ücreti falan da almıyorlar. kredi kartıyla buradan alışveriş yapabilirsin:

    http://www.yesasia.com/global/search/ft-island/0-0-0-bpt.48_q.ft+island-en/list.html

    görüşmek üzere, hikaye bloğuma da beklerim^^

    YanıtlaSil
  13. bilgilendirmenden dolayı çok teşekkür ederim ne kadar mutlu oldum anlatamam en kısa zamanda alcam inşallah...umarım en kısa süredede gelir:))) hikayeye blogunuda gerçekten çok merak ediyorum eminim o da en az bu blogun kadar eğlencelidir:)) tekrarda çoook tşk ederim...görüşmek üzere:)

    YanıtlaSil