Sayfalar

18 Eylül 2011 Pazar

Yine Yeni Haberler^^

Uzun zamandır güncelleyemiyorum bloğu, hatta dizi bile izleyemiyorum bugünlerde. Sebebi nedir diye düşünüyorum.. Öncelikle tatile gittim, geldim. Sonraa, hikayemi yazıyorum ve hikaye yazmak gerçekten de emek isteyen zor bir işmiş. Bugüne kadar hep kendi hikayelerimi yazıp kendime sakladığım için rahattım ama yayınlamak kasıyor biraz :) Neyse işte iş güç tembellik derken günler çok hızlı geçiyor.. Ben kısa bir özet geçeyim en iyisi. Öncelikle pazartesi günü geleneksel blog buluşmalarımızdan birini daha gerçekleştirdik. Bu defa buluşma yazısı yazma görevini Hayal üstlendiği için detayları ondan alınız :) Yalnızz.. Lee'nin bir sürprizi oldu bu buluşmada.. Soyut Sevgi hikayesi ile kazanmış olduğu SS501 Destination albümünü bana ve kardeşime hediye etti :) Kendisine tekrar teşekkür ediyorum buradan, kamsahamnida çinguu!! Çok mutlu ettin bizi :)



Pekii başka neler oldu? Ft Island'ın Hall Tour ve Beautiful Journey konserlerinin DVD'leri çıktı!!! Aylardır yeni bir konser DVD'si çıksın diye taklalar atan ben rahatladım sonunda, detayları sonra yazacağım :) Sonraa, Güney Kore'de Chuseok Bayramı sona erdi ve Noriko Goes to Seoul dizisi de yayınlandı bayram süresinde. Special drama dendiğinde bu kadar kısa süreceğini düşünmemiştim, 90 dakika biraz fazla special oldu benim için ama neyse.. Minicik dizimizin minicik fragmanı da yayınlandı:







Hong Gi'nin saçlarının önündeki o kocaman kahkülünü pek sevmedim açıkçası ama iyi yine de saçları, yani daha kötülerini de gördüm :) Noriko adlı Japon ablamızsa 1964 doğumlu, bayağı bayağı Hong Gi'nin annesi yaşında.. Kısaca aşk hikayesi izleyemeyeceğimiz bence tescillendi, yani öyledir herhalde değil mi? :)

Hong Gi dizide en sevdiğim şarkılarında biri olan  Don Quixote's Song'un başından 40 saniyecik bir şey söylemiş. Sesi enstrümansız yine harika elbette..

 





Dizinin alt yazıları henüz yok :( Neyse bekleyelim bakalım.. Zaten kısacık bi şey değil mi ama :)

5 yorum:

  1. "Kısaca aşk hikayesi izleyemeyeceğimiz bence tescillendi, yani öyledir herhalde değil mi? :) "
    valla orası belli olmaz masalcım sen yine de çok ümitlenme :D

    YanıtlaSil
  2. aa öyle mi diyorsun şimdi :) ben noona dongseng aşklarına sonuna kadar varım biliyorsun, Noriko da Honggicime aşık olursa şaşırmayacağım :)

    YanıtlaSil
  3. :D şaka dediydim :D :D ama ben de destekliyorum dongseng aşklarını bak orası yalan değil :D

    YanıtlaSil
  4. Ne demek, ne demek.
    Güle güle dinleyin, kardeşin paykek yerken dinlesin ama Masal aha :D

    YanıtlaSil
  5. her daim paykek yeyip seni anıyoruz Lee, albümün de baş köşede, tekrar teşekkürler^^

    YanıtlaSil