Sayfalar

28 Eylül 2011 Çarşamba

Oh Won Bin'den Japonca Mini Albüm: Good For You^^



Bu sabah internete girer girmez Oh Won Bin'in ilk Japonca single'ını çıkarmış olduğu müjdesiyle karşılaştım. Oysa ki ben daha "Good For You" albümünden bahsetmemiştim bloğumda. Neyse bahsetme zamanı gelmiş demek ki :)

"Good For You" 6 şarkılık bir mini albüm.. C'mon Girl faciasından sonra ilaç gibi geldi bana, Ft Island tarzına yakın, sesine giden şarkılar söylemiş Won Bin bu albümde.. Japoncası ve İngilizcesi de çok iyi, önceden de bu konuda grubun en iyisiydi zaten..  En az şarkılar kadar güzel olan şey de elbette albüm resimleri.. Hepsine bittim! İşte Won Bin'in tarzı bu.. Asi, yalnız haller onun halleri, sonunda bunu fark etmiş.. Etrafında kızlarla soyunarak dans etmek hiç ona göre değil bence, cık cık diyorum..

Albüm Şarkıları

1. Good for you
2. Ready to be my...
3. 2go
4. Always
5. Love song
6. Good for you (Instrumental)

Albüm Resimleri







Son olarak albümün en sevdiğim 2 şarkısını da paylaşmadan gitmeyeyim. Always ve Good For You şarkılarını özellikle sevdim, Won Bin'in sesine çok gitmiş bu şarkılar.. Böyle devam et Won Bin, bizi çok bekletmiş olsan da seni yeniden görebilmek çok güzel.. Fighting^^

Always







Good For You





7 yorum:

  1. alwaysi çok sevdim, ilk defa dinliyorum oh won bin'i, çok pozitif bir enerjisi var gibi geldi :D sağol önerin için :D

    YanıtlaSil
  2. beğenmene sevindim makinocum, ft island günlerinden beri çok severim ben won bin'i, sana da kendini sevdirebildiyse şanslı çocuk demek ki :)

    YanıtlaSil
  3. :D senin kalbini kazanmış ya, bizi görmez gözü :)))))))))))))))

    YanıtlaSil
  4. e bu sadık hayranını unutmaz tabi :) ama sizin gibi narin bir kızcağızı da yabana atmaz tabi adım kaktüs çiçeği demiceksin :) (bu espriyi hala okudukça gülüyorum ya çok iyi :) )

    YanıtlaSil
  5. :D teveccühüz efem :D narinim narinsin nariniz her daim, şaka değil gerçek söylediklerim :P :D :D :D

    YanıtlaSil
  6. albümdeki tüm şarkıları dinledim..hepsi çok güzel..özelliklede good for you..
    albüm şarkılarını dinlerken more than friend diye bir şarkısını da dinledim o da çok güzel,albümde yok galiba..
    oh won bin'i ve ft island'ı masal evi sayesinde keşfettim,gomawoo :D

    YanıtlaSil
  7. bloğuma hoş geldin canım, ft island'ı ve oh won bin'i sana sevdirebildiysem ne mutlu bana :)

    more than friend heartstrings'te de çalmıştı eğer diziyi izlediysen bilirsin çok sevmiştim bu şarkıyı orada..

    oh won bin'i seviyorsan ft island'ın primadanna, cling, reo reo şarkılarını da dinlemelisin, tüm şarkıları çok güzel söylüyor ama bu şarkılarda çok severim ben onun sesini :)

    yine beklerim canım, calgaa^^

    YanıtlaSil