Sayfalar

3 Eylül 2011 Cumartesi

Blogger N’lerini Seçiyor!



Bu mim herhalde bloglar arasında en hızlı yayılan mimlerden olacak, öyle eğlenceli ki insan yazmadan duramıyor :) Öncelikle başlık tuhaf geldi bana, ama orijinali böyle olduğu için değiştirmiyorum, kısaca en bloggerları seçiyoruz efendim, buyurunuz :) Yalnız, önce kurallar:

***Kurallar***


Yazının başlığı “Blogger N’lerini seçiyor!” şeklinde olmalı.. Bir bütün halinde ilerlemeliyiz. Her kategori için en fazla 3 kişi yazabilirsiniz.. (Sadece bir kategori için 5 tane yazma hakkınız var. Çoğumuzun blog açmasına sebep olan şey, kendimizi anlatmak.) Ekstradan 1 kategori daha ekleyip, seçiminizi yapabilirsiniz. Kategori açarken tercihinizi mümkünse en zeki, en güzel, en akıllı gibi şeylerden yana kullanmayın. Tamam birbirinizi tanıyor olabilirsiniz. Ama burda genel bir seçimden bahsediyoruz ve birbirimizi sadece yazılarımızdan tanıyoruz.


Yazılardan yola çıkarak sonuca varabileceğimiz kategoriler olmalı. (Kişileri rencide edecek, küçümseyecek türden kategorilere kesinlikle yer vermeyin.) Aynı kişiyi birden fazla kategoriye yazabilirsiniz. Mim yazılarınız kesinlikle okunacaktır. Yazılarınız okunduğuna dair yorum bırakılacaktır. Bir gün içerisinde yazılarınıza yorum gelmezse mail atarak haber verirseniz en doğru sonucu elde etmiş oluruz.


Yazıda adı geçen herkes mimlenmiş oluyor. Mim tarzı olan bu olayın sonunda en’leri seçmiş olacağız. Lütfen yazdığınız yazının linkini burada paylaşmayı veya mail atmayı unutmayın.


En İyi Tasarıma Sahip Blogger: La Fea. Defter yaprağı şeklindeki teması çok güzel, günlük okuyor hissi veriyor insana..


En Güncel Blogger : Hikaruivy. Dizilerin henüz ilk 2 bölümü yayınlanmışken izleyip yorumlar yapıyor, hem de öyle kısa yazılar da olmuyor bu yorumlar.. Bayağı bayağı insan fikir sahibi oluyor okuyunca.. Bu konuda Hikaru'nun hızına yetişmek çok zor :)


Metropol Günlüğü. Lee de aynı şekilde bloğunu sık sık güncelleyen, her olaya zamanında hızlı biçimde yorum yapabilen bloggerlardan. Tebrikler efendim :)


En Meraklı Blogger : La Fea. Güney Kore'ye dair magazin haberleri kendisinden soruluyor blog aleminde :)


Makinosev. Makino sadece merak etmekle kalmıyor tüm sorularının cevaplarını da araştırıp buluyor, bizimle de paylaşıyor. So Ji Sub hakkında ne biliyorsam sayesinde öğrendim, eğlenceli üslubu sayesinde yazılarını okumak da çok zevkli gerçekten :)


En Çok Gezen Blogger: Aslı'nın Günlüğü. Twitter'dan takip ettiğim kadarıyla onu hep seyahatte yakalıyorum :) Ve Berre. Bloğunda her zaman değişik yerlerin çok güzel fotoğrafları oluyor..


En Çok Bilgilendiren Blogger : Kore Esintisi. Bugünlerde bloğunu fazla güncelleyemese de izlediğim birçok dizi ve filmi Nilü'nün yazılarıyla birlikte izlemeye karar vermiştim. Eski uzun yazılarından az faydalanmadım inkar etmeyeyim :)


Be-pu: Be-pu özellikle Güney Koreli rock grupları üzerine yazdığı yazılarda güzel bilgiler veriyor, birçok grubu sayesinde dinlemeye başladım, dıptıs tekno müzikten ibaret pop grupları dışında kaliteli gruplardan haberdar oluyorum sayesinde :)


Tarih84: Gördüğü, sevdiği her şeyi bizlerle paylaşanlardan Tarih, ne de güzel yapıyor :) Sevdiği yiyecekler, içecekler, ilk defa görüp bayıldığı kıyafetler.. Mesela kahveli sodayı ilk kez onun bloğunda görmüş sonrasında hemen tadıp bayılmıştım.. Şahane bir keşif gerçekten :)


En Çok Özlenen Blogger : Miss Nefertiti. Umarım anneciği en yakın zamanda şifa bulur ve bizim tatlı Miss Nefertitimiz aramıza döner..


En Çok Eğlendiren Blogger: Hikaruivy. Okurken en çok eğlendiğim yazılar Hikaru'nun yazıları. Her yazısına mizahi unsurlar katma konusunda öyle başarılı ki insan yazılarını okurken bol bol sırıtıyor :) You are Beautiful ve Aramaya İnanmak yazıları hala sık sık açıp okuduğum güldüğüm yazılar.. Hikayelerinden bahsetmiyorum bile, okuyun görün diyorum :)


Metropol Günlüğü. Lee de oldukça eğlenceli yazılar yazıyor, dizi film yorumlarında eğlendiği kısımları kendine has yorumlarıyla anlatırken bol bol güldürüyor okurlarını.. Çingu Partisi ve Justin Bieber yazılarını hala hatırladıkça gülüyorum, açıp açıp okuyorum :)


Kendisi. Bloğunu bir süre kapatmıştı Kendisi, ama nihayet geri döndü :) Yazılarını büyük bir zevkle okuyorum, özellikle oppa tanıtımları ve o tanıtımlardaki yorumlarını okumak büyük keyif. Jang Geun Suk ve Super Junior üyeleri hakkında yazdıkları yazılar da beni çok ama çok eğlendirmişti.. Bir daha aramızdan ayrılmamasını umuyorum :)


En Çok ziyaretçi gönderen: Bugün itibariyle HikaruivyMakinosev veMetropol Günlüğü..


En Çok Yorum Yapan: WP'de yorum istatistiği gibi bir şey bulamadım ben. Ama genel olarak MakinosevHayalmiyim ve Hikaruivy yazılarımı yorumsuz bırakmazlar sağolsunlar :)


En çatlak: Mavi. Özellikle twitter'daki çatlak yorumları beni çok eğlendiriyor :)


En kaçak: Bir ay önce olsa Kore Esintisi derdim buna ama bugünlerde pek bir çalışkan Nilü, bloğunu sık sık güncelliyor, tebrik ediyorum kendisini. En kaçak blogger olarak Chibi'yi, Denizin'i ve Sheyma'yı seçiyorum, uzun süredir yazmıyorlar :( Yeni yazılarını bekliyoruz efendim :)


En modacı: Secret ve Kore Esintisi. Secret bloğunda özellikle Güney Kore'nin modasının nabzını tutuyor, en yeni saç modelleri, ayakkabılar.. Hepsini öğreniyorum ondan. Nilü de bloğunda olmasa da tumbler'ında modayı yakından takip ediyor, özellikle seçtiği ayakkabılar ve çantalar bir harika oluyor..


En Oppa’cı: Uff hangimiz oppacı değiliz ki yahu :) Ama bir seçim yapmam gerekirse, Makinosev. Onun kadar koyu bir So Ji Sub hayranı düşünemiyorum..


Tarih84. Jung Woo Sung denince ilk aklıma onun adı geliyor artık :)


Hayalmiyim. Lee Min Ho sever çingum bu sevgisini her fırsatta dile getiriyor :)


En Egzantrik: Sevgili Günlük. Bu blog dört çingumuz tarafından paylaşıldığı için her gün farklı bambaşka bir yazıyla karşılaşıyorum, çok güzel oluyor. Bir gün kısa mesajlar üzerine eğlenceli bir yazı, diğer gün Yamak Ahmet hakkında güzel bir yazı, başka bir günse Super Junior albüm tanıtım yazısı.. Yazıları çok eğlenceli ve oldukça egzantrik oluyor :)


Metropol Günlüğü: Bir gün sevdiği Hintçe şarkılardan birini paylaşırken diğer gün Vietnamca şarkılarla karşımıza çıkıyor Lee. Herkesin takip ettiği şeylerden farklı, gerçekten egzantrik şeylerle ilgilenmeyi seviyor, bakış açımızı genişletiyor sağolsun.. Farklı olmanın cazibesini sevenlerden o da :)


En Filmci: Winpohu ve Akiravamosrafa. İki blogta da şahane film yorumlarıyla sık sık karşılaşmak mümkün.. Film izlemeden önce uğranması gereken bloglardan :)


En Öğretmen: Mydestiny elbette.. Photoshop derslerini vakit ayarlar ayarlamaz takip edeceğim :)


En Taze Filiz: Hayal Defterim..  Misasever bir çingumuz daha.. Ososeyo diyorum kendisine :)


Bu da benden;


 En Hayalci: MakinosevWinpohu ve Metropol Günlüğü. "Hayali olan bir iş bulma" hedefimiz hala devam ediyor değil mi gençler? Fighting :)


Aklıma gelenler bu kadar.. Ekleyemediğim arkadaşlarım da olmuştur elbet, malum kategoriler sınırlı :) Bu eğlenceli mime burada son veriyor ve yazıda adı geçen bloggerların mimlenmiş olduklarını da hatırlatıyorum tekrar.. Görüşmek üzere^^

27 yorum:

  1. hahaha:) çok eğlencli bu mim doğrusu:) mimin bir köşesinde yer almak ayrı keyif. hele ki en oppacı en aşık kısmına beni ekleyip yanına yaboğcuğumu da yazmanız ayrı keyif:)

    YanıtlaSil
  2. sen ve yaboğun artık ayrılmaz birer ikilisiniz, sizi ayrı düşünemem, her daisy'i izlememde aklıma sen geliyorsun :)

    YanıtlaSil
  3. el birliğiyle oppacı seçilmemin şerefine parti veriyorum çingu, chukka patiiii diye bağırıyorum şu an Jeremy'ciğimiz gibi :P en oppacı olma yolunda emin adımlarla ilerliyorum :P
    neyse dur saçmalamıyım :) ben de yazmaya çalışıyorum bu mimi aklımda ama çok fazla blog takip etmediğimi fark ettiğim için biraz zorlanıyorum :( ödüller için teşekkürler çingu :D umarım en kısa zamanda üzerimdeki şu gereksiz tembelliği de atıp yazıveririm :D

    YanıtlaSil
  4. aa ne güzel olur böyle bol oppalı bi chukka parti :) Jeremy'i aratmayız bi de valla :)
    bu mimle birlikte ben de fazla blog takip etmediğimi fark ettim genelde aynı blogları yazdım zaten fark etmişsindir.. olsun ama yaz sen yine de okuduklarımız yeter şimdilik.. bekliyorum yazını merakla :)

    YanıtlaSil
  5. İnşaatları çağırdım, odanın duvarını yıkıp genişletiyorum, çünkü 5 tane ödül var :D

    Teşekkürler çingu, bir çırpıda okudum N'lerini.

    "Hayali olan bir iş bulma" temalı konuşmamızı hiç unutmayacağım. Beşiktaş'ı da hiç unutmayacağım, ne de olsa orada gerçekleştirmiştik aha :p Bu buluşmada da konuşmanın devamı gelir artık :p

    Çingu Partisi olarak emellerimiz ve çalışmalarımız bu sene de devam edecek :D

    YanıtlaSil
  6. evet o konuşmamızı ben de unutmayacağım, amma anmıştık Kei'yi ha :)

    bence sen hangi işte çalışırsan çalış o işi hayali olan bir işe çevirirsin zaten, buna inanıyorum :)

    desteklerimiz Çingu Partisi için! Kendine iyi bak :)

    YanıtlaSil
  7. Ooovvv, bu ne büyük onur! Teşekkür ederim canımcım, yazını okurken ağzım kulaklarıma vardı :D Eğlenceli olmak güzel bir duygu, teşekkür ederim, eheh :D

    Ayrıca sana en çok ziyaretçi gönderen olmama da çok sevindim! Vay bee, artık benim blogum da büyümüş de ziyaretçi gönderir olmuş ablası :P :P

    En oppacı: hangimiz değiliz ki? yorumuna koptum! :D :D Doğru söze ne denir? ;)

    YanıtlaSil
  8. Ahh nihayet en iyi tasarım konusunda tek ve ilk sıradayım ha ha ha :)) Meraklı iyi bir şey diye tekrarlıyorum kendime :))

    YanıtlaSil
  9. tasarımını tek geçiyorum canım bu kategoride eşsizsin benim için :)

    YanıtlaSil
  10. yazdıklarım hiç abartı değil yazılarını her okumamda gülümsemekten kendimi alamıyorum, umarım yazmaktan hiç vazgeçmezsin :)

    gönderdiğiniz ziyaretçiler için de kamsahamnida çingu, hoş geliyor hepsi :)

    oppacı olmak da blogerlığın esaslarından değil mi? hem benimki bir tane de değil ehu ehu :)

    YanıtlaSil
  11. Faydalı olduğubu görmek güzel, grup tanıtımları üzerinden daha fazla yoğunlaşacağım, kamçıladın :D

    YanıtlaSil
  12. <3 I love Blogging <3
    Misa'yı seyrettim hayatım değişti :D Ji Sub, Misa için ödül alırken annesine teşekkür etmişti bende içimdeki evde kalmış kız kurusuna ithaf ediyorum o en meraklı ve ajusshici ödülünü hahahha :D :P
    Masalcım "En Hayalci: Makinosev, Winpohu ve Metropol Günlüğü. “Hayali olan bir iş bulma” hedefimiz hala devam ediyor değil mi gençler? Fighting :)" dedin ya bititrdin beni :( :D Bulacağız o işi, aja aja fighting :D
    yorumlar candır, kandır :) teşekkür ediyorum ben de :)
    not: kaçaklardan denizin'i ben de kınıyorum burdan :D tam muhabbete başlamıştık, bloğa ara vermek zorunda kaldı :) o da bir jisubcuydu halbuki :)

    YanıtlaSil
  13. çıtır bir blog olarak bu kadar tecrübeli bloglar arasında seçilebilmek valla onurlandırdı bizi.. böyle bi gözlerim doldu, içim kıpır kıpır oldu, kalbim çarptı falan filan.. çok teşekkür ederiz canım.. bide alabileceğimiz en mantıklı kategoride almışız ödülümüzü :D biz "telgrafın tellerine kuşlar mı konar yavrusunu sinek kapmış gel bize bazı bazı" kategorisinde anca ödüllendiriliriz diyoduk ki gerçekten sevindirik olduk hepimiz.. ben cinnet,minjae ve seidou adına teşşekür ettim.. gozlerinden öbdüm :D
    deli kız-arya

    YanıtlaSil
  14. ne güzel yapmışım o zaman seni mimlemekle, yeni yazılarında buluşmak üzere :)

    YanıtlaSil
  15. Aryam bizim adımıza teşekkür etmiş ama ben tekrardan teşekkür etmek istiyorum :) şu N yazılarını bir gün bizde orada olacağız diye duygulu duygulu okurken yaıznda bizi de görmek o kadar sevindirdi ki beni hastalığımı unuttum vallahi :D Teşekkür ederiz :)
    Cinnet-Özge

    YanıtlaSil
  16. aynen aynen! misayı izledim benim de hayatım değişti, tabi srninki kadar köklü bir değişim olmadı ama yine de misa'nın ve ji sub'un yeri ayrıdır, dolmaz, dolacağını da sanmıyorum :) bu arada ajusshici kategorisini de koyacaktım ama zenginse uzunsa yakışıklıysa oppadır mottosundan ötürü gerek duymadım, oppamız işte napalım :)

    hayali olan iş bulma hedefimiz son sürat devam ediyor, ilk bulan diğerlerine haber versin o zaman :)

    denizin'de misa severdi yav nerelerde acep dönmeli bir an önce :)

    ayrıca sen ve yorumların bloğumun gözbebeklerisiniz, her zaman bekleriz :)

    YanıtlaSil
  17. ahaha kategorine bayıldım arya, daha önce duysam yazıma eklerdim ha :)

    ben yazılarınızı severek okuyorum, bloğunuz dördünüz tarafından paylaşıldığı için değişik yazılar oluyor gerçekten hatta egzantrik :)

    sizi sevindirmek ne güzel, hasta hasta heyecanlandırdım seni ama neyse güzel heyecanlar bunlar ehuehu :) ben de mutlu oldum şimdi :) yeni yazılarınızda görüşmek üzere^^

    YanıtlaSil
  18. N yazılarını duygulu duygulu mu okuyordun, bak bu mim iyi oldu o zaman :) geçmiş olsun bu arada, umarım arya da sen de çabucak iyileşir bol bol yazılarla yola devam edersiniz :)

    YanıtlaSil
  19. ah twitterda da böyle bir seçim istiyorum o zaman :D Bu kategoriyi ekleyen Hikaruya da burdan teşekkürler. Sağol canım sende :D

    YanıtlaSil
  20. ne demek:) bu kategorinin sahibi sensin eşsizsin, yeni çatlak yazılarını bekliyoruz efendim :)

    YanıtlaSil
  21. Teşekkür ederim:)) En listesinde adımı görmek güzel:)

    YanıtlaSil
  22. en hayalci bu kategoriye girmek beni çok mutlu etti :) ellerine sağlık cnm :)

    YanıtlaSil
  23. Kei Kun'u anmadan geçmeyeyim dedim :) en yakın zamanda hayallerimize kavuşmamız dileğiyle canım..

    YanıtlaSil
  24. rica ederim canım, yeni kategorini dört gözle bekliyoruz o zaman :) en eğlenceli blogger ödülü için de çok teşekkürler^^

    YanıtlaSil
  25. Blogların mimleri mi oluyor şimdi bu ;) Super, Çok yaratıcı bir fikir olmuş Masalevi ;) bu arada harika analizler de ortaya çıkmış :D

    En oppacı başlığına bayıldım ve başlıktaki Makinosev ve oppası bu başlıkta yer almayı hak edenlerden hakikaten :D Yahu nereye baksam So Ji Sub :lol: Kendimi So Ji Sub hayranı görürdüm ama ben hayranın ayran gönüllülük kısmını oluşturuyorum sanırım :lol: Makinosev ve So Ji Subu oppalık-hayranlık ilişkisini %100 hak ediyor valla ;)
    En kaçak bloglardanım haa :mrgreen: Bayıldım yaa :D Artık kaçak kesin dönüş yaptı :mrgreen:
    Kamsahamnidaa Masalevi... ;)

    YanıtlaSil
  26. rica ederim denizcim, kaçaklık günlerin sona erdi ona göre bol bol yazı bekliyoruz artık senden :)

    çok haklısın oppa-fan dediğin makino soji gibi olur ben onu bilirim, ben de az buçuk ayran gönüllüyüm onun gibi olamadım henüz :)

    YanıtlaSil