Sayfalar

13 Haziran 2011 Pazartesi

Myu no Anyo Papa ni Ageru: Myu Babasına Bacaklarını Verecek..



bugün itibariyle final haftasına girmiş bulunmaktayım, vatana millete hayırlı uğurlu olsun :) ödev hazırlamaktan bloğa da uğrayamaz oldum.. neler oluyor bugünlerde peki.. herkes dizi izliyor bir kere.. spoiler tuzağına düşmemek için bloglara, twittera giremez oldum resmen :) gerçi ben zaten bitmeden dizi izleme taraftarı değilim, sonra sinir hastası olup çıkıyorum Allah korusun^^ hepsi bitsin temiz temiz izleriz işte :) ama daha izlemeden Hong Sisters dizisi "the Greatest Love"a garanti verebilirim, bu kadınlar bugüne kadar beni hiç şaşırtmadı.. sonraa.. Muscle Girl'ün 7. bölümü yayınlandı.. aah ah her ne kadar Hong Gi'nin en son twittera attığı resim sonrasında hakkındaki iddialar ayyuka çıkmış olsa da, ben kulaklarımı kapatıyorum ve Han Kyul gibi: "İster ŞEY ol ister uzaylı.. yeter ki çaktırma" diyorum :) vee "You Have Fallen For Me"nin 2 adet teaser'ı gün ışığına çıktı.. Yong Hwa yine formunda Rabbim ne tatlı şey bu çocuk ya :)







bu arada geçen gün Arirang TV'de "Love Girl'ün klibini yakaladım gereksiz bir sevinç yaşadım kendi kendime^^ ama klip çok güzel ya oturup defalarca izleyebilirim :) böylece de konuyu iyice dağıtmış oldum ne güzel.. ne anlatacaktım ben? evet, geçen gün Sarangni'de çok sevdiğim iki oyuncunun bir filmine rastladım ve hemen indirdim, akşamına da izledim.. filmin adı "Myu no Anyo Papa ni Ageru" yani "Myu Babasına Bacaklarını Verecek."



oyuncular ise Japon starlarımızdan Matsumoto Jun ve karizmatik insan Karina.. ha bir de tatlılar tatlısı minik Hatakeyama Rina.



aslında filmin konusunu okuduğumda pek hoşlandım diyemem çünkü "Bir Litre Gözyaşı"ndan sonra böyle hastalık konulu ve gerçek hayat hikayesinden uyarlama dizi film izlemem demiştim ama Matsumoto için izlenir boşver dedim kendime, iyi ki de demişim.. film gerçekten güzeldi..

filmin konusundan kısaca bahsedersek Yamaguchi Hayato ilk görüşte aşık olduğu Aya ile evlenir ve Myu adında dünya tatlısı bir kızları olur. fakat Myu 4 yaşına geldiğinde Hayato yürürken düşmeye ve ellerini düzgün biçimde kullanamamaya başlar. CIDP hastalığına yakalanmıştır ve hastalık hızla ilerlemektedir. daha sonra hem kendisi hem de kızı ve karısı için büyük bir mücadele başlar.. fazla bir şey söylemeyeyim izleyin görün diyorum..



filme dair birkaç şey söylemem gerekirse, Matsumoto Jun yine farkını ortaya koymuş derim. bu adam her rolün hakkından ne de güzel geliyor. üstüne üstük bir de bildiğiniz yakışıklı yani :) tamam işte ideal oyuncu profili daha ne olsun.. filmdeki rolü de nasıl tatlıydı, pamuk gibi bir kocayı ve babayı canlandırıyordu. düşünsenize bir kocanız var (ya da karınız) sabah kalktığında makyaj kutunuzdan çıkan tıkırtılar onu mutlu ediyor, çamaşır makinasının çıkardığı ses, eşi soğan doğrarken bıçağın çıkardığı ses onu mutlu ediyor, adam bu sesleri duyduğunda gözlerini kapatıp kendinden geçiyor.. her ne kadar hayali bir karakter olsa da izlemesi bile güzeldi..



Karina yine harikaydı, cool kadını oynamak için doğmuş ne diyeyim.. ve Myu... dua ederken "babamı niye iyileştirmiyorsun ha!" diye isyan edişi bile çok tatlıydı.. bu üçü gerçekten harika bir aile olmuş..



bu filmi indirin bir köşede dursun, yorgunsanız, kafam boşalsın diyorsanız o an işinize yarayacak emin olun^^

9 yorum:

  1. Wuha filmi duyduydum ama izlememiştim iyiki aklıma getirdin izliyim indirip madem beğen mişin ^^

    YanıtlaSil
  2. güzel filmdi, dramı da fazla abartmamış arada bir gülümsetebildi an azından.. bir de Matsumoto var izlettiriyor kerata :)

    YanıtlaSil
  3. matsumoto için değil ama Karina için indiriyorum ben de bu filmi :D güzel tavsiyen için teşekkürler ;)

    YanıtlaSil
  4. yazının girişindeki resme koptum masalcım yaa! :D :D şemsiye seni çağırıyoooo, ahaha! :D :D muscle girl hakkında bi fikrin var mı peki? güzel miymiş? bi de hong ki naapmış öyle?! yoksa düşündüğüm şey mi??? nayırrrrrrr, nolamazzzz! :P

    yong hwa'nın you're beautiful'da elde edemediği kızı bu defa götürmesini heyecanla bekliyorum :D çok seviyorum ben bu oğlanı yaa...

    film de güzele benziyor, ama acıklı gibi :/ sonu fenaysa baştan uyar da izlemeyeyim :P

    YanıtlaSil
  5. karina bi tane ya.. love shuffle'dan derin bi sevgim var kendisine.. makino'dan sonra en sevdiğim ikinci kadın karakter oldu..

    YanıtlaSil
  6. ahaha şemsiye beni çok pis çağırıyor Hikarucum hayırlısı diyorum :)

    aslını söylemek gerekirse muscle girl hakkında pek bi bilgim yok, Japon dizisi olduğu için pek gündemde değil buralarda.. ilk bölümüne bakmıştım altyazısız, romantik komedi gibi görünüyordu yani ancak bu kadarını anlayabilmiştim :) yine de Hong Gi için izleyeceğim ben hatta vaktim olursa çevirebilirim de hala Türkçe çevirisi yok çünkü..

    Yong Hwa tam bi fıstık ya sorma alıp besleneceklerden o da :) ama umarım Kim Hyun Joong'un başına gelenler onun da başına gelmez.. BOF'ta kendisini ne kadar sevdiysem playful kiss'te o kadar soğumuştum.. Yong Hwa'cığımızın bu dizisi güzel olur inş, bi de mutlu olur artık dediğin gibi :)

    filmin sonu kötü değil ya korkma :) zaten beklediğim gibi salya sümük dram da çıkmadı çünkü başrolde matsumoto adlı bir pollyanna var hep gülümsüyor tatlı şey :)

    YanıtlaSil
  7. @Hikaru bu arada yazmayı unuttum.. Hong Gi pedükürlü manikürlü resimlerini atıp duruyo twitter'a sonra herkes bir şeyler söylüyor arkasından ya! ben o kadar diyorum çocuk androjen kimlik özelliği taşıyor sadece diye ama dinleyen yok :) neyse böyle de teselli ederim kendimi aha :) işte attığı resimlerden bi ikisi, daha kötüleri de geliyor ama arada:

    http://twitpic.com/590tvs

    http://twitpic.com/5aukte

    YanıtlaSil
  8. @masalevi: yok yav, onlar sadece metroseksüellikten ileri geliyordur, hemen kötüye yormayalım :) :) aferin, bakımlı çocuk demek ki :D :D ayrıca filmi bu kadar beğendiğine göre ben de listeye aldım, bir ara izleyeyim ;)

    YanıtlaSil
  9. demek en çok beni seviyorsun :P ben de beni daha çok seviyorum, sonra karina geliyor :P :D karina'yı love shuffle'dan biliyorum ben de, çok karizmatik bir duruşu var, üstellik çok da güzel. Mümkünse j-dizilerinden Maki Horikita'yı çıkarıp bu kadını koysunlar derim. Birde hello kitty için hain planlarım var ama yerine ne koymalıyız bilmiyorum, bi şeyler düşüncez artık :P

    YanıtlaSil