Sayfalar

7 Haziran 2011 Salı

Büyük Ada yolcusu kalmasın^^



evet artık Adalar gezimizin yazısını yazma vakti geldi. gerçi ben ancak dinlenebildim, hani böyle bir yorgunluk olmaz diyeyim de siz anlayın.. döndükten sonra duş alırken uyuyakalacaktım neredeyse :) ama gerçekten çok ama çok eğlenceliydi. zor günler geçirdiğim bu dönemde iyi geldi. ben bütün stresimi bıraktım adada diyebilirim..



her neyse yazıma başlayayım artık.. sabah 10.40 vapuruna binmek üzere kardeşimle tramvaya bindik ve 10. 20'de Kabataş İskelesi'ndeydik. bizi iskelede Nefertiti ve Winpohu bekliyordu. Nilü'nün geç kalacağını Lee'nin de yolda olduğunu öğrendik ve vapura bindik. böyle bir kalabalık olamaz. vapurun her cm'si doluydu. kuytu bir köşeye sığınıverdik. ve saat 10.39'da vapurun son düdüğü çalmışken Lee yetişti. böylece ada gezimiz başladı. yine kahkahalarla sohbet muhabbetle çabucacık bitti yolculuğumuz. düşünsenize o sallanan vapurda tam 2 saat ayakta gittik. başka zaman olsa hayatta gidemezdim ama oluyor işte.. Nefertiti ile Gong Yoo'dan, Winpohu ile Hong Gi'ciğimizden, Hello Hello'dan bahsettik bol bol.. e bu yolculuk geçmez mi :) yolculuktan aklımda kalanlar neler peki? tabiki jetskili harabaji :) Lee resmini çekmişti ama bende yok malesef. 70 yaşlarında tatlı bir dedecik jetskisiyle hava attı bize resmen :) vapurdakiler alkışladı dedeciği hatta.. adam koca yolu bizimle birlikte bitirdi. helal olsun.. sonraa, yanımızdaki turist ordusu hiç çenesini kapatmadı, bağıra çağıra gülmeye konuşmaya devam ettiler 2 saat. ama biz de onlardan geri kalmadık.. sonraa, Lee'ye en son yazdığı hikayesi "Soyut Sevgi" nedeniyle birkaç trip attım. hadi tamam Kim Hyun Joong'u sevmiyorsun, hatta tiksiniyorsun anladık ama adam böyle de harcanmaz ki yav! seni o oppacı kızların eline veririm, artık sonunu düşün yani ona göre :)



sonunda adaya vardık. iskelede önce La Fea ile karşılaştık. sonra gözlerimiz Nilü'yü aradı. bu arada Lee ile iddiaya girdim. o Nilü topuklu ayakkabı giymiştir dedi ben giymemiştir dedim. ben kazanırsam O Misa'nın bir bölümünü izleyecekti, O kazanırsa ben onun çok sevdiği bir mangayı okuyacaktım (adını unuttum şu an :)) ve O kazandı.. bir ara şu manganın linkini atmalısın Lee, okumaya başlayayım :) bu arada Nilü'nün sınıf arkadaşı Fatma da bize katılmıştı.. hep birlikte başladık Ada keşfine :)



sonra hep birlikte piknik alanını aramaya başladık. birilerine sorduk ama herkes "dooğru gidin" diyordu ve biz hep dooğru gittik :) ama yollar bitmedi.. böyle bir yürümek olamaz, öğlen güneşi altında 1 saat falan yürüdük sanırım. arada durup fotoğraf çektik, bi köşeye çöktük falan.. faytonlar feci kokularıyla yürüyüşümüze renk kattı :) bu arada Lee bol bol Kim Hyun Joong'a saydırdı yine yol boyunca, hatta ben kızınca "tabi triple s'sin ya, trip atıyorsun" diye espriler falan yaptı :) neyse piknik alanını bulduk ama ortada bir bakkal yoktu ve susuzluktan kavrulmak üzereydik.. Lee, Nilü ve ben geri dönüp bakkaldan içecek aldık!! adaya gidecek olan dostlarım piknik yolu üzerindeki Nizam Bakkaliyesinden kolanızı suyunuzu almayı unutmayın aman ha :)



sonra oturduk yemek yemeye... her şey vardı masamızda tatlı tuzlu aklınıza ne gelirse.. Tabi Lee burada da boş durmadı bizim özene bezene aldığımız paykekimize takılmaya başladı.. "ama o havuçlu tarçınlı" dediysek de kekimizle ilgili en az 100 tane espri yaptı.. kendisi elleriyle börek ve patates salatası yaptığı için konuştu tabi bol bol :) neyse güzel yapmıştı ama hakkını yemeyeyim :) bu arada yemek boyunca the Greatest Love'dan bahsetme teşebbüslerine giren Lee'yi, Nefertiti ve ben kulaklarımızı kapatıp şarkı söyleyerek susturmaya çalıştık.. bir ara Lee'ye Winpohu da katıldı ama biz protestomuza devam ettik :) spoiler'a haayır! spoiler'a haayır :)

yemekten sonra şişe çevirmece oynadık. herkes birbirinin ağzından bir şeyler koparmaya çalıştı :) sonra yine fotoğraf çekmeye başladık. vermediğim poz kalmadı, bugün resimlere baktım da rekor kırmışım gerçekten. Yeşilçam pozları verdik, oradan oraya zıpladık.. yere oturup "İsveç Norveç Danimarkaaa" diye oynanan el oyunundan bile oynadık :) tabi üstüm başım saçım battı! eve gidene kadar pantolonumu tişörtümü saçımı silkelemekten bi hal oldum. evde bile dökülmeye devam ediyordu otlar :) sonra  Winpohu'nun getirdiği halatla ip atladık. Lee ipe bin kez tersten girerek ve hiçbirinde takılmayarak şaşırttı bizi.. ben 3 kez takıldım itiraf ediyorum :) neredeyse hepimiz ip atladık.. ama zor işmiş bir daha anladım, eskiden saatlerce atlardım, üç kez zıpladım tıkandım resmen.. benden geçmiş :)



sonra bir baktık saat geçmiş gidiyor. bir ada turu yapalım dedik.. başladık yine yürümeye. akşam güneşiyle birlikte ada bir harikaydı.. özellikle Nilü ve Fatma harika manzara resimleri çekmişler bayıldım.. bu arada Hatırla Sevgili dizisindeki Ahmet'in adadaki evi tadilattaydı. ben ne severdim o diziyi ya.. dönüş yolumuz daha rahattı, şarkılar söyleye söyleye bitirdik yolu.. iskeleye vardığımızda dondurma yemeye karar verdik ama bir de baktık ki vapuru kaçırmışız 8 vapuruna kalmışız! tabi motora binmeye karar verdik daha çabuk gidebilmek için..  La Fea evine yakın olduğu için vapura binmeye karar verdi. bu arada da oturup bir çay içtik. herkes balık gibi yorgun baygın bakıyordu birbirine.. beni biraz daha bıraksalar uyurdum orada hatta :)



sonra motora bindik.. dönüş yolculuğumuz bir harikaydı.. sabahki o keşmekeşten eser yoktu. yolda Lee'nin böreklerinden yedik yine :) hatta martılara da attık. hepsini kaptı martılar ya çok tatlılardı.. jetskili dede olmasa da martılarla yolculuk ettik bu sefer.. ha bir de tuhaf şarkılar söyleyen Alman turistler vardı yine yanıbaşımızda :) kafaları bayağı bir iyiydi bunların ama öyle böyle değil :) tabi yine çok güzel resimler çektik.. Lee komik çıkan resimlerimize bakıp gülme krizine girerek bizi deli etti yine :) tamam siliyorum dese de biz yemedik tabi :) neyse olsun, ben bütün resimlerimizi çok sevdim :)



bir gezimiz daha böyle sonlanmış oldu.. zaten biz bir araya gelince zaman su gibi akıp geçiyor koca gün nasıl bitti anlamadım. çok yoruldum ama çok da eğlendim, tüm yorgunluğuma değdi.. tüm çekiksever arkadaşlarıma buradan sevgilerimi yolluyorum.. bir dahaki gezi yazıma kadar sağlıcakla kalın..

17 yorum:

  1. Resimler çok güzelmiş canım ya bunlar ben de yok. Nilü ve Fatmadan da alamadım resimleri henüz. Valla bütün o yürümelere rağmen güzel bir gündü. Bir daha ki sefere daha organize olalım lütfen valla hevesimi alamadım :)) Ama gel gör ki ben de iki günde ancak kendime geldim. Ehhh tabii yaş kemale erince böyle oluyor ha ha ha. Bir de senin 'anne azarı gibi oldu bu' demeni unutmayacağım :))

    YanıtlaSil
  2. Gayet güzel bir geziydi valla, her bir saniyesi değerliydi benim için hehe :)
    Gülümseyerek okudum yazıyı Masal, ellerine sağlık^^
    Bak ben manga okutturacağımı unutmuum, nasıl olduysa? Hemen adını söyleyeyim. Zippy Ziggy. Türkçesi veya İngilzicesi hemen karşımıza çıkıyor nette, iyi okumalar. Sözlü yapacağım bak :p
    En kısa zamanda yeni etkinliğimizde görüşmek üzere diyorum. Ayrıca Paykek candır! :D

    YanıtlaSil
  3. canım fotoları lee' ye ve betüle aktardım.. nete yüklemem çok zor biliyosunuz sen bi onlara rica et seni kırmaz yüklerler heralde :)

    YanıtlaSil
  4. süper bir gündü.. karaokeye kadar esen kalın.. çok eğlenelim düşman çatlatalım.. nihaahaaha :)

    YanıtlaSil
  5. aa öyle mi dedim ya ahaha unutmuşum :) evet evet sen faytonlardan şikayet ediyor diye Lee'yi azarladığında demiştim ya :) be hala resimlerimize bakıp bakıp gülüyorum gerçekten çok eğlenmişim ama evet bir dahakine daha organize olmalıyız gün çabuk bitiyor sonra bir şeycik anlamıyoruz :)

    YanıtlaSil
  6. bir dahaki buluşmaya da paykek getireceğim ahaha hepsini sen yiyeceksin ona göre :)

    YanıtlaSil
  7. eğlenmeme ihtimalimiz yok bence :) bu arada harika resimler çekmişsiniz ya bayıldım, manzaralar bir harika..

    YanıtlaSil
  8. Arakdaşlar Lee ve Masalevi resimleri istiyorum Nilünün yolladığı.. Pliz :D

    YanıtlaSil
  9. tamam canım ben atmaya çalışırım bu gece atamazsam lee'ye paslarım :)

    YanıtlaSil
  10. ahhh fecii kıskanıyorum sizin bu gezilerinizin haberini aldıkça! ben de istiyorum, banane banane! :D :D

    ada da ne güzel olur şimdi, di mi... ada yolunda bisiklet sürmeyi özledim... gerçi yukarıda anlattıklarınla adaya gitmiş kadar oldum :) klavyene sağlık canım :)

    hatırla sevgiliyi ben de çok severdim. demek ahmet'in evini de gördünüz, ne güzel!

    bi de triple s ne oluyo? :P

    YanıtlaSil
  11. anammmm herkes yazmış bir ben kaldım yazmayan herhalde .ne güzel anlatmışsın her bir şeyi söyleyecek söz kalmamış bir de bütün manzara resimlerini paylaşmışsın .gelemeyenlerin gözü kalmıştır kesin :) ben çok eğelendim umarım hep böyle devam eder iyi ki varsınız çingular :)

    not : lee nilü nün yolladığı resimleri bende istiyorum bir zahmet gönderiver :)

    YanıtlaSil
  12. Söylemeyi, sormayı unuttum bu Jet Skili Harabaji acaba bizim filpper mı ? :D Kel kafalı mı? Biz yıllar önce görmüştük bu amcayı bir kaç kez. Hava atıyordu millete biz de ona kuzenimle flipper adını takmıştık ama en azım 10 sene var. Hala yaşıyor mudur ki o? Bir de Fedonu görebilirsiniz teknesinde Fed10 yazar ha ha ha :D

    YanıtlaSil
  13. hikarucum sen bir gel de daha çok güzel geziler yaparız inşallah.. valla ne güzel muhabbet çeviririz ha :)
    bu arada "triple s" ss501 hayranlarına deniyor. lee sağolsun bir kaç kez kim hyun joong'u savunduğum için hemmen beni fangirl yaptı :)

    YanıtlaSil
  14. valla elimden geldiğince anlatmaya çalıştım ama sen de yaz ya herkes yazmış olsun bence bu gezimizi :)
    not: sabredin göndereceğim resimleri :)

    YanıtlaSil
  15. ahaha fed10'u görmedik ya tüh görseydik acayip muhabbetini çevirirdik onun da :)
    harabaji de bayağı yaşlıydı, evet keldi sanırım.. adamın tutkusu demek ki, her gün jet ski yapıp vapurla geçenlere hava atıyor.. yuh ya 10 sene olmuş bir de ne azim var insanlarda ha :)

    YanıtlaSil
  16. Nihayet bende bugün yazdım :) Neyse en azından mangan iyiymiş. Bleach yada Naruto demediğine şükret :D

    http://nefertitihome.wordpress.com/2011/06/11/eski-blogdaslik-yeni-arkadaslik-%E2%99%A5/

    YanıtlaSil