Sayfalar

27 Mart 2011 Pazar

işte ben bunu istiyorum..



acaip bir Ft Island hayranı olduğumu söylemiştim yine söyleyeyim, evet ben bu çocukları çok seviyorum. lee hong gi denen o şahsın bu dünyadaki en değişik, en güzel sese sahip olduğunu düşünüyorum. ve bu şahıs Türk olmadığı için, şarkılarını tam anlamıyla anlayamadığım için gerçekten üzülüyorum. neyse bu grupla nasıl tanıştığımı daha sonraki bir postumda uzun uzun anlatırım. bugün Güney Kore'ye gitmek dışındaki en büyük hayallerimden birinden bahsedeceğim. yukarıda görmekte olduğunuz o albüme sahip olmak.. Ft Island'ın ilk albümüne "Cheerful Sensibility" ye yani.. beni bu gruba bağlayan tüm şarkılar bu albümde mevcut.. hareketli, neşeli şarkılar, duygusal romantik şarkılar.. ve hepsi honggi'nin sesinden. ayrıca wonbin de şarkılar söylüyor, neredeyse her şarkıda bir repi var.
Allaaaah:)) en önemlisi bi tanecik şarkım "lovesick" de bu albümde.. ve ben grupla çooook geç -yaklaşık bir yıl önce- tanışmış olduğum için bu albümü hiçbir yerde bulamıyorum. online satış sitelerinde de mevcut değil.. ama eylemlerim devam etmekte, ona her an sahip olabilirim..



bu ise grubun ilk ve en ama en güzel konseri olan "Tayland Konseri" nin DVDsi. ve ben aynı sebeplerden bunu da alamadım:( şu küçücük şeylerden benim dolabımda da sıra sıra dizili olsa ne kadar güzel olurdu.. neyse artık gidip kendim alacağım şart oldu yapacak bir şey yok:))



ya şunların güzelliğine bakın ama bu tam bir haksızlık.. ben de istiyorum hem de hepsinden! bunların sahibi kız bir de altına "my treasures" yazmış.. onlar insanlığın ortak hazinesi olmalı ama neden neden??? neyse sakin oluyoruz, bir gün herkes bir Ft Island albümüne sahip olacak:))





bunca yazının üzerine ilk göz ağrım lovesick'imin klibini paylaşmasam olmazdı.. şimdilik buralardan izleyeceğiz napalım:))

2 yorum:

  1. burda ki her kelimeye katılıyorum.ft hayranıyımdır bende.lovescik bir harika tabi diğerleri de ilk kez hongi yi kbs world de ki pop programında bad woman ı söylerken dinlemiş .kız kardeşlerimle bayılmış.sesine hasta olmuş sonrasında günlerce bir tek onu dinlemiştik :)
    bu arada blog hayırlı olsun hoş geldin :)

    YanıtlaSil
  2. ft island ile hong gi ile ilgili yazacak o kadar çok şeyim var ki, bir yılın birikimi bakalım nerelere sığacak:)onlarla tanışma hikayem falan baya uzun benim de, yazacağım sonra.. böyle büyülü bir ses böyle küçücük bir çocuktan nasıl çıkabilir insan hayret ediyor ya, şarkı söylemiyor yaşıyor çocuk, hareketleriyle hatta bazen göz yaşlarıyla şarkıyı yaşatıyor adeta..
    teşekkürler bu arada canım, hepimize hayırlı olsun:)

    YanıtlaSil