Sayfalar

30 Mart 2011 Çarşamba

"secret garden"ın çıtırı: han tae sun^^







geçen gün secret garden videolarını izlerken buldum bu videoyu. küçük müzik dehası han tae sun ve platonik aşkı oska ile olan tüm sahneleri var neredeyse videoda.. tam benlikmiş.. bu çocuğu dizide epey beğenmiştim. hani her Kore dizisinde bir  tatlı çıtır çocuk kontenjanı vardır ya -ör: boys over flowers: kim bum, you are beautiful: shin woo vb.- bu dizide de tatlı çıtır kontenjanını bu çocuğa ayırmışlar bence. insan bak bak doyamıyor o kadar tatlı bir yüzü var ki.. gerçi daha ilk dizisinde gay rolünü alması biraz tuhaf kaçtı ama.. ben hiç inanmak istememiştim aslında.. hep oska'yı denemek için yalan söylediğini düşünmek istemiştim. ama acı gerçek son bölümde bir tokat gibi yüzüme çarptı. evet o da "antique bakery"deki sun woo gibi kendini kadınlardan mahrum bırakanlardandı.. tam bir insanlık suçu, huh.. neyse, bu tatlı çocuğun da takipçisiyim kısacası.. yeni dizilerini, filmlerini merakla bekliyorum.. Rain ile oynayacağı "the red muffler" filmi ise listemin başlarında. internete düşer düşmez izleyeceğim:)

5 yorum:

  1. yaşasııııın, bir baby-face sever daha buldum! :) ben de secret garden'da bayılmıştım bu çocuğa, al evine besle, öyle tatlı bişiy... yalnız korkarım bu gay imajı üstüne yapışıp kalıcak :P astrea'nın yazdığı hikayeden haberin var mı? orda bile zavallıma gay olmak düştü! :D

    YanıtlaSil
  2. aa okumadım daha astrea'nın hikayesini hemen bakmalıyım:)gerçi orada da gaymiş çocuk ama olsun kabul ettik biz böyle:) ya diziyi izlerken ben de aynen senin gibi dedim ki şu çocuktan bi tane de bana verseler böyle evimde baksam falan:))

    YanıtlaSil
  3. bu çocuğu çok sevdim ben:)) hatta osca ile olmasını istercesine:) ben de secret garden heyecanı içindeylen birkaç videosunu bulmuştum:)

    YanıtlaSil
  4. aynen bende ya:) bir ara dedim bu çocukcağız da mutlu olsaydı oska'yla ne olurdu sanki.. bu kadarını düşündüğümüze göre bayağı sevmişiz belli:)

    YanıtlaSil
  5. Bu bebenin gizli fanları olarak ne çokmuşuz meğerse hehe Çaktırmadan sevmeye devam :P

    YanıtlaSil