Sayfalar

30 Mart 2011 Çarşamba

"Ft Island" Beş Hazine Ada'm..

ft island -daha fazla lee hong gi- sevgim bloğumu açtığım bu ilk günlerde kendini çoktan belli etti sanırım.. bu güzel grupla nasıl tanıştığımı da burada paylaşmak istedim. ben bu grupla aslında çoook önceden tanışmışım da haberim yokmuş meğerse.. sanırım yine misayı izlediğim bir dönemdi, depresif bir biçimde videolarını izliyor şarkılarını dinliyordum.. ve bir videosuyla karşılaştım youtube'da.







Çin'li bir arkadaş atmış videoyu sanırım, hiçbir İngilizce yorum yoktu ötesinde berisinde.. videoya bayıldım, misanın hiç görmediğim resimlerini bulup çok güzel birleştirmişti hazırlayan kimse. videonun arkaplanındaki şarkı ise o kadar duygusaldı ki, misanın ostu bu olmalıydı diye düşündüm bir süre..  aslında öyle başka şarkılarla hazırlanmış dizi videolarını sevmem ama bu şarkıyı çok sevdim.. kalın, tok bir sesi vardı söyleyen çocuğun, kim bum soo gibi şöyle baba bir şarkıcı hayal ettim ben de, nereden bileyim şarkının 17 yaşında bir çocukcağız tarafından  söylendiğini:) daha sonra ne kadar araştırsam da bu bu şarkının meçhul sahibini öğrenemedim, ta ki you are beautiful'u izleyene kadar... bu dizide tanıdığım tatlı jeremy'nin meğerse bir grubu varmış diye duydum ve ufaktan bir araştırmaya koyuldum. ve youtuba'da izlediğim ilk video beni acaip şaşırttı, aylarca araştırdığım şarkının şarkıcısı jeremy imiş meğerse:) benim 40lı yaşlarda diye hayal ettiğim o baba şarkıcı minicik bir çocukmuş.. gözlerime inanamadım..







daha sonra grubun diğer şarkıları, klipleri, konserleri derken ooooo bağlandım kaldım kısacası.. her ne kadar tanışmamdan iki ay sonra grubun en sevdiğim üyesi olan won bin'in -hong gi'yi bu kıyaslamanın dışında tutuyorum:)- çoktaaan gruptan ayrılmış olduğunu öğrenip yıkılsam da, şu an hong gi'nin varlığıyla yetiniyorum, yapacak bir şey yok:) won bin postumu hazırlıyorum şu an, onunla ilgili fikirlerimi de uzun uzun yazacağım:) neyse, kısaca ft island= hong gi şu an benim için.. çünkü bu çocuk normalde ne kadar neşeli, zıpır, eğlenceli olsa da sahneye çıktığı an adeta devleşiyor, yavaş şarkıları söylerken inanılmaz ciddileşiyor, onu kimse, hiçbir şey güldüremiyor, konsantrasyonunu bozamıyor, kısaca onun yerine bambaşka biri geliyor sanki, hele ki duygusal şarkıları söylemiyor adeta yaşıyor; gözyaşlarıyla, hareketleriyle dinleyenlere de yaşatıyor..

şimdilik grubun nisanda çıkacak olan single albümlerini beklemekle yetiniyorum.. single her zamanki gibi Japonca olsa da hong gi iyi bir şeyler çıkarır ortaya ben inanıyorum..

2 yorum:

  1. ft konusunda seninle aynıyız .pop in seoul programında izlemesem o kadar genç olduğunu düşünmezdim.ne ses var be off offf özledim bu ara bol bol dinlerim artık .won bin in gidişine bende çok üzüldüm.onu da baya seviyorum yazık oldu :(

    YanıtlaSil
  2. sorma ya bi de ben grubu tanıdığımda wonbin çoktan gitmiş, tam bir hüsranoldu benim için.. o yeni gelen sırık çocuğu da benimseyemedim zaten bi türlü, olsun dediğim gibi honggimiz var o yeter:)

    YanıtlaSil